معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش از برگزاری مسابقه عکاسی در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کیش خبر داد.
کد خبر: ۴۵۵۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 08 July 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ یونس شعبانیان روز شنبه با اعلام این خبر گفت : در راستای اجرای برنامه‌های هفته عفاف و حجاب و به منظور ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب مسابقه عکاسی با این موضوع برگزار می شود.
وی هدف از اجرای این مسابقه را معطوف ساختن نگاه مردم به زیبای های عفاف و حجاب در جامعه و توجه دوباره به ارزش ها و زیبایی های فرهنگی از نگاه دوربین عنوان کرد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش اظهار کرد:این مسابقه در دو بخش عکس و کلیپ های کوتاه در حوزه عفاف و حجاب در کیش برگزار می شود اما در صورت ارسال تصاویر از سایر نقاط کشور از آن استقبال می کنیم .
این مقام نظامی با اعلام اینکه کلیپ ها باید کوتاه و چند دقیقه ای باشد ،اظهار کرد: شرکت کنندگان می توانند عکس های خود را در قالب های حرفه ای و آماتور به مسابقه ارسال کنند ، تصاویر گرفته شده با تلفن همراه نیز در این رقابت شرکت داده می شود .
وی اعلام کرد: شرکت کنندگان می توانند آثار گرفته شده با تلفن همراه را به آدرس تلگرامی policekish@ نیز ارسال کنند.
شعبانیان اندازه تصاویر ارسالی را 70 در 100 و در قطع نمایشگاهی عنوان کرد و افزود : تصاویر موبایلی با همان کیفیت تلفن همراه پذیرفته می شود .
وی در مورد تیم داوری این مسابقه نیز گفت : سه نفر از افراد مطرح در حوزه فیلم و عکس و کارشناسان حوزه عفاف و حجاب کار داوری آثار را بر عهده دارند که در نهایت از میان آثار ارسالی در هر بخش سه نفر انتخاب خواهند شد.
شعبانیان زمان شرکت در این مسابقه را 17تیر تا یکم مرداد ماه جاری اعلام کرد و گفت : هیچ محدودیتی برای تعداد عکس ها و کلیپ های ارسالی وجود ندارد.
وی اظهار کرد:آثار ارسال شده در دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت معصومه(س) در قالب نمایشگاهی ارایه و از نفرات برگزیده تقدیر و تجلیل خواهد شد.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار