امام جمعه نمین:
امام جمعه نمین با بیان اینکه جنگل فندقلو در حاشیه مانده است ، گفت : نبود مدیریت واحد در این منطقه علت اصلی در حاشیه ماندن آن است.
کد خبر: ۴۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷ 09 June 2015
 به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی رحیمی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین با اشاره به محجور ماندن نعمت عظیم طبیعی و خدادادی جنگل فندقلو ، خواستار واگذاری امر متولی گری و مدیریت این سایت تفریحی به شهرداری نمین در راستای توسعه زیرساخت ها و سوق دادن عواید آن به سمت شهرستان نمین شد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره گل های بابونه در روز جمعه این هفته در منطقه فندقلوی نمین ، خواستار برنامه ریزی مسوولان برای بهره گیری از این فرصت در جهت جذب سرمایه سرمایه گذاران به منطقه و ایجاد زمینه های لازم جهت توسعه این منطقه شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بر آماده سازی مساجد برای برگزاری برنامه های فرهنگی و دینی و وعظ و تلاوت قرآن در سطح شهرستان تاکید کرد .

امام جمعه نمین فرارسیدن ایام تعطیلات تابستان را یادآور شد و از دستگاههای اجرایی منطقه خواست از وظایف خود در جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و جوانان غفلت نکنند.

معاون مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان هم در این جلسه با اشاره به جاذبه های فرهنگی و مادی متعدد شهرستان نمین ، یکی از مهمترین این جاذبه ها را نعمت جنگل فندقلو دانست و گفت: جشنواره گل های بابونه روز جمعه این هفته با حضور تورهای مختلف گردشگری از کشورهای همسایه در این جنگل برگزار خواهد شد.

فرهیخته با اشاره به ورود سالانه 9 میلیون نفر گردشگر و مسافر از سمت شهرستان نمین به استان اردبیل ، خواستار برنامه ریزی ادارات و دستگاههای اجرایی این شهرستان برای استفاده از این ظرفیت در جهت توسعه و شکوفاسازی منطقه شد.

نمین در 30 کیلومتری شرق اردبیل واقع است . منطقه گردشگری فندقلو در این شهرستان واقع است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار