تابناک: این همایش در سوم مردادماه سال جاری و همزمان با ولادت حضرت معصومه، اظهار داشت: این همایش به منظور شناسایی دختران توانمند در عرصه های مختلف، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برگزار می شود.
کد خبر: ۴۵۷۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶ 10 July 2017
به گزارش تابناک اصفهان، زهرا اخوان نسب عصر دوشنبه، در نشست خبری به مناسبت برگزاری دومین همایش شهر فیروزه ای با دختران توانا، با اشاره به برگزاری این همایش در سوم مردادماه سال جاری و همزمان با ولادت حضرت معصومه، اظهار داشت: این همایش به منظور شناسایی دختران توانمند در عرصه های مختلف، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برگزار می شود.
 
وی با بیان اینکه دختران توانمند در شاخصه های مختلفی برگزیده خواهند شد، افزود: دختران نمونه با توانمندی های علمی (معدل حداقل 19، شرکت و حضور در المپیاد ها و جشنواره خوازمی)، فرهنگی ( زمینه های هنری، ورزشی و مدال آوران، مذهبی و حجاب و عفاف، قرآنی و حافظان و رتبه های برتر قرآنی)، پژوهشی ( تعداد مقالات و کتب تالیفی و جواز علمی کسب شده از طریق حضور در سمینارها و کنفرانس های برگزار شده)، کارآفرینی ( نوآور بودن، ابتکار عمل داشتن و اختراعات)، اجتماعی ( داشتن ارتباطات سازنده، روحیه مسئولیت پذیری، نوع دوستی، وجدان جمعی و عضویت در تشکل ها)، اخلاقی ( متانت و اشتهار در حسن خلق) و اقتصادی ( ایده های کب و کار و مهارت و توانمندسازی کسب و کار) شناسایی خواهند شد.
 
معاون امور بانوان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان ادامه داد: شناخت بانوان از توانایی خود با تکیه بر اعتماد به نفس از جمله اهداف برگزاری این همایش در شهر اصفهان است که امید داریم در سال های آتی در سطح استانی و کشوری برگزار شود.
 
وی بیان داشت: برای داشتن جامعه ای توانمند باید نیمی از جمعیت که زنان هستند را باور کنیم و با شناسایی استعدادهای آنان از آنها در پیشبرد اهداف شهر کمک بگیریم.
 
اخوان نسب با بیان اینکه محدوده سنی شرکت کنندگان از 15 سال آغاز و حداکثری ندارد، افزود: تاکنون 70 رزومه به دبیرخانه همایش ارسال شده است.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :