کد خبر: ۴۵۸۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 12 July 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛مدیرعامل این واحدتولیدی صنعتی گفت : بابهره برداری از این خط تولید علاوه بر افزایش تولید پتو در این واحد تولیدی تنوع رنگ پتو از 12 رنگ درچاپ دستی به میلیونها رنگ افزایش یافته است .

علی رضا با عرضه  افزود:  با راه اندازی  این خط میزان تولید پتو در این کارخانه از 3 هزار تخته در روز به شش هزار تخته افزایش یافته است .

 باعرضه خاطرنشان کرد: برای راه اندازی این خط تولید یکصد و پنجاه میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است و بخشی از تجهیزات بخش رنگ سازی آن به همت متخصصان و مهندسان خودشرکت وبصورت کاملا بومی  ساخته شده و توانسته بیش از 600 هزار دلار برای این واحد صرفه جویی ارزی به دنبال داشته باشد.

وی افزود:این واحد که امسال بعنوان واحد برتر صنعتی کشورمعرفی شده است هم اکنون سالانه یک میلیون تخته انواع پتو تولید می کند که تا یک میلیون و پانصد هزار تخته نیز قابل افزایش است.

 

مدیرعامل این واحدتولیدی خاطرنشان کرد :هم اکنون این کارخانه سالانه یکصد هزار تخته پتو به کشورهای عراق ، پاکستان ، روسیه ،آذربایجان  و حوزه قفقاز صادر می کند .

گفتنیست   با بهره برداری از خط تولید چاپ دیجیتال بر روی پتو پیش بینی میشود امسال میزان صادرات این کارخانه به بیش از دوبرابر افزایش یابدو میزان اشتغالزایی آن از سیصد نفر به 400 نفر افزایش یافته است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار