یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش باران مجددا از امروز تا پایان هفته آینده در پایتخت رخ خواهد داد.
کد خبر: ۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱ 13 February 2015

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار محیط‌زیست خبرگزاری تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز در سواحل خزر، ارتفاعات جنوبی البرز، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری و همچنین گیلان مازندران و گلستان بارندگی خواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه بارش‌ها از نیمه غربی کشور امروز کاسته می‌شود، افزود: شنبه و یکشنبه بارش پراکنده و خفیف در سواحل شمال رخ می‌دهد و نیمه غربی خلیج فارس نیز طوفانی است.
این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز به دلیل شدت وزش باد نیمه شرقی کشور شاهد گرد و خاک خواهد بود ولی از امشب به بعد از میزان گرد و غبار در اهواز کاسته شده و هوای بهتری را شاهد خواهیم بود.
گودرزی با اشاره به اینکه بارش باران در اکثر نقاط کشور تا اواخر هفته آینده ادامه داد، عنوان کرد: با نفوذ هوای سرد، سه‌شنبه هفته آینده نیمه شمالی کشور شاهد کاهش دمای محسوسی خواهد شد.
این کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت هوای تهران گفت: امروز در پایتخت کاهش ابر همراه با بارش پراکنده باران پیش‌بینی شده است. همچنین روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه بارش پراکنده در تهران خواهیم داشت که میزان بارش باران در روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته آینده محسوس و بسیار خواهد بود.
گودرزی ادامه داد: دمای هوای تهران نیز از امروز در صبح‌ها کاهش خواهد داشت و صبح‌ها در تهران هوای سردتری خواهیم داشت.
وی در خصوص وضعیت جاده‌های کشور نیز گفت: جاده‌های کوهستانی به دلیل بارش برف اختلال در تردد وجود دارد و در اکثر نقاط جاده‌ها دارای لغزندگی خواهند بود همچنین می‌توان گفت برخی از جاده‌ نیز دارای آبگرفتگی خواهد بود.
این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان افزود: به دلیل بارش برف جاده هراز و چالوس دارای لغزندگی خواهد بود که به مسافران توصیه می‌شود زنجیر چرخ و لباس گرم با خود به همراه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار