عبدالکریم جمیری در تذکر شفاهی خطاب به دولت درباره افزایش قیمت سوخت شناورهای سفاری اظهارکرد: افزایش سه برابری قیمت سوخت موجب رکود کامل فعالیت‌های تجاری شهرهای ساحلی به ویژه بوشهر، دیلم و گناوه شده است لذا باید در اصلاح این قیمت‌ها تسریع صورت گیرد.
کد خبر: ۴۶۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰ 10 June 2015
تابناک بوشهر: عبدالکریم جمیری در نشست علنی امروز (چهارشنبه 20 خرداد‌ ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به دولت درباره افزایش قیمت سوخت شناورهای سفاری اظهارکرد: افزایش سه برابری قیمت سوخت موجب رکود کامل فعالیت‌های تجاری شهرهای ساحلی به ویژه بوشهر، دیلم و گناوه شده است لذا باید در اصلاح این قیمت‌ها تسریع صورت گیرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم درمجلس شورای اسلامی در تذکربه وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی بر حمایت جدی از قشر زحمتکش صیادان تأکید کرد و افزود:‌ تقاضا داریم نسبت به برقراری حق سختی کار صیادان اقدام شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ضمن تشکر از مساعی معاون اول رئیس‌جمهور بر تسریع در ساماندهی شرکت صدرای بوشهر تأکید کرد و ادامه داد: باید برای جلوگیری از ضرر و زیان بیشتر این شرکت و پرداخت حق و حقوق کارکنان زحمتکش شرکت صدرا و همچنین حل مشکل وارد‌کنندگان خودرو از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت اقدام لازم انجام گیرد.

جمیری خطاب به وزیر ورزش و جوانان تذکر داد و گفت:‌ باید از نظر حمایت‌های مالی از هیئت‌های ورزشی استان بوشهر و توجه جدی به مطالبات قانونی جوانان بوشهری وزارت ورزش و جوانان با هماهنگی سایر دستگاه‌ها نسبت به استفاده کامل از توان دولت و ظرفیت‌های منطقه ای در این خصوص اقدام کند.

وی با یادآوری اینکه استان بوشهر به عنوان استانی ثروتمند استعدادهای بسیاری در زمینه‌های ورزشی دارد تصریح کرد: متأسفانه وزیر ورزش و جوانان تا کنون این توان را نداشته که با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط بتواند از توانمندی های استان بهره لازم را ببرد و از هیئت‌های ورزشی به خصوص در زمینه فوتبال حمایت‌های لازم را داشته باشد لذا استان بوشهر از این لحاظ ضرر و زیان بسیاری دیده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار