یک کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز و فردا در تهران باد و گردوخاک پیش‌بینی شده است، گفت: موج توفان گرد و خاک یک‌شنبه از کشور خارج می‌شود.
کد خبر: ۴۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 12 June 2015
فریباگودرزی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز برای ارتفاعات البرز شرقی و شرق هرمزگان بارش باران پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: امروز در ساعات بعدازظهر برای قم، اصفهان، سمنان، البرز و تهران (به ویژه جنوب تهران) وزش باد همراه با گرد و خاک خواهیم داشت. همچنین باید بگویم وزش باد برای کشور عراق شدت می‌یابد. که این امر باعث غبارآلود شدن آسمان دو استان ایلام و خوزستان خواهد شد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی دو روز آینده استان ایلام و خوزستان غبارآلود است، گفت: دریای عمان در دو روز آینده مواج است و حتی ارتفاع موج آن به دو ونیم متر خواهد رسید.

گودرزی بیان کرد: در برخی ساعات در بخش جنوبی سیستان وبلوچستان و شرق هرمزگان امروز وزش باد و بارش پراکنده پیش‌بینی شده است؛ در روز یک‌شنبه از میزان گرد و خاک در بیشتر مناطق کاسته می‌شود. در حقیقت این موج توفان از کشور خارج خواهد شد.

وی ادامه داد: آسمان تهران امروز صاف در ساعات بعدازظهر همراه با وزش باد و گردوخاک پیش‌بینی شده است که این وزش باد بیشتر در مناطق جنوبی تهران رخ خواهد داد؛ فردا نیز تهران باد و گرد و خاک خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: بیشینه دمای امروز وفردا تهران 38 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی شده است همچنین باید بگویم فعلاً برای تهران بارش باران نخواهیم داشت.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار