مدیر عامل سازمان میوه و تره بار شهرداری سمنان از برگزاری اولین کارگروه نحوه برگزاری روز بازارهای جمعی شهر سمنان خبرداد و گفت: در همین ارتباط بازارهای روز مرکز استان ساماندهی می‌شوند.
کد خبر: ۴۶۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ 26 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، الیاس افضلی با اعلام این خبر اظهار کرد: در این نشست که با حضور شهرداری ،معاون خدمات شهری و رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و مدیران منطقه یک و دو، نماینده جهاد کشاورزی استان، نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت، نماینده اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و نماینده اتاق اصناف در شهرداری سمنان برگزار شددر خصوص بازارهای روز و نحوه برگزاری بازارهای روز جمعی که موضوع ماده 85 قانون نظام صنفی کشور است بررسی و تصمیم‌گیری شد.

وی بر ضرورت برپایی هرچه بهتر و قانونمندتر بازارهای روز تاکید کرد و افزود: این طرح با هدف ساماندهی دستفروشان سطح شهر و حمایت از افراد کم‌درآمد جامعه و بهبود فضای شهری، نظارت بهتر و...اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان میوه و تره بار شهرداری سمنان تصریح کرد: ساماندهی بازارهای روز علاوه بر ایجاد نظام لازم به دسترسی آسان‌تر شهروندان به کالاها و خدمات نیز می‌انجامد.

نماینده اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همچنینبر اجرای قوانین و حمایت از مشاغل خانگی و افراد دارای مجوزهای قانونی در این بازارچه‌ها تأکید و خواستار ایجاد زمینه حمایتی از تولیدکنندگان و فعالان مشاغل خانگی که همواره نیازمند حمایتهای لازم جهت عرضه محصولات تولیدی خود هستند، شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار