در دیدار سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری مازندران با معاون سیمای مرکز مازندران بر توسعه ی همکاری های دو دستگاه بحث و تبادل نظر شد.
کد خبر: ۴۶۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 27 July 2017
به گزارش تابناک : سرپرست این کانون در دیدار با معاون سیمای مرکز مازندران ضمن معرفی کانون و ظرفیت های این دستگاه فرهنگی بر گسترش همکاری های مشترک تاکید کرد.
محمد علی یزدان شناس با مهم خواندن نقش رسانه در فرهنگ سازی و معرفی توانمندی های کانون به خانواده ها افزود: کانون با 40 عنوان برنامه ی فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی توانسته نقش موثری در تربیت و شکوفا سازی استعداد های کودکان ونوجوانان داشته باشد.
وی به نشست اخیر مدیران کل کانون پرورش فکری کشور با معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و تصریح کرد: با امضای تفاهم نامه کانون و آموزش و پرورش " طرح کانون و مدرسه" با چشم انداز علمی تری توسعه می یابد.
یزدان شناس،امضای این  تفاهم نامه ی را در راستای ظرفیت های تربیتی کانون برای خدمات به مدارس عنوان کرد وگفت: صداو سیما نیز نقش مهمی در فرهنگ سازی، رشد اجتماعی و توسعه ی فرهنگی بویژه در حوزه ی کودک ونوجوان دارد؛ به همین منظور کانون و صدا و سیما می توانند به موفقیت های  مشترکی در حوزه های فرهنگی و تربیتی دست یابند.
  این مسوول فرهنگی مهمترین مسئله ی حوزه های آموزشی را خلاء موضوعات  تربیتی عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: بچه های امروز کشورما می بایست از درس خواندن و برنامه های اوقات فراغت  " درس زندگی" بیاموزند.
یزدان شناس با تصریح بر اینکه به دنبال تقویت برنامه های فاخر در کانون پرورش فکری مازندران هستیم، عنوان کرد: کانون و صدا و سیما می توانند در راستای اهداف مشترکی که دارند در این حوزه موثر عمل کنند.

معاون سیمای مرکز مازندران هم در این دیدار با اعتقاد به ظرفیت موثر کانون درحوزه تعلیم و تربیت  تصریح کرد: حضور کانون در صدا و سیما ظرفیتی  دو سویه است که ضمن تولید برنامه در حوزه ی کودک ونوجوان می تواند در ایجاد انگیزه برای اعضا و مربیان مفید باشد.
محمدی ضمن استقبال از این همکاری افزود: استعداد های خوبی در کانون وجود دارد و بسیاری از برنامه ها و فعالیت های کانون، قابلیت اجرا در صدا و سیما را دارد.
وی با اشاره به آسیب های اجتماعی در جامعه عنوان کرد: اگر دانش و آگاهی بچه ها ارتقا یابد، بسیاری از آسیب ها و معظلات کاهش می یابد.
معاون سیمای مرکز مازندران برنامه هایی همچون: قصه گویی، فعالیت های نمایشی، بازی های محلی، فعالیت های کتابخانه سیار روستایی، مشاعره  و سایر فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی کانون را بخشی  از ظرفیت  مهم و کیفی کانون دانست که می تواند در توسعه ی اهداف صدا و سیما در گروه کودک ونوجوان مفید باشد.
این مسوؤل بیان داشت: رسانه ای همچون صدا و سیما ظرفیتی برای معرفی توانمندی های سازمان ها و دستگاه های فرهنگی است و مدیران می توانند به بهترین وجه از این ظرفیت بهره جویند.
محمدی به نقش مهم مسوؤلان روابط عمومی در برقرای ارتباط و تعامل با صدا و سیما اشاره کرد و خواستار توسعه ی دو جانبه در این خصوص شد.
بر اساس این نشست، مقرر شد تا ضمن تحکیم این همکاری، طرح ها و برنامه های اجرایی کانون برای تولید در سیمای مرکز مازندران در جلسه بعدی مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گیرد.
در این جلسه، مسوول روابط عمومی کانون پرورش فکری مازندران و مدیر تولید سیمای مرکز مازندران نیز حضور داشتند.





منبع : تیترامروز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار