استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به حضور مدیران وزارت ورزش و جوانان و رؤسای فدراسیون‌های ورزشی کشور در تبریز جهت هم‌اندیشی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر رویداد تبریز 2018، گفت: امیدوارم اقدامات وزارت ورزش و جوانان، الگویی برای دیگر وزارتخانه‌ها باشد.
کد خبر: ۴۶۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 27 July 2017
دکتر اسماعیل جبارزاده در نشست مشترک وزارت ورزش و جوانان و رؤسای فدراسیون‌های ورزشی با ستاد استانی تبریز 2018، افزود: از دولت محترم به خاطر تشکیل ستاد ملی تبریز ۲۰۱۸ تشکر می‌کنیم و امیدواریم این رویداد فصل تازه‌ای در توسعه گردشگری استان و کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه برای کسب عنوان تبریز 2018، بیش از یک سال تلاش شده است، افزود: انتخاب یکی از شهرهای ایران به‌عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام از بین 57 کشور اسلامی، فرصتی است که حداقل 57 سال طول می‌کشد تا دوباره تکرار شود و ضروری است که از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

جبارزاده با قدردانی از توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان به رویداد تبریز 2018، گفت: حضور مدیران این وزارتخانه و رؤسای فدراسیون‌ها نشان از همت مدیران ورزش کشور برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این رویداد بزرگ است و امیدواریم اقدامات این وزارتخانه الگویی برای سایر دستگاه‌های ملی باشد.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: فعالیت‌های مربوط به برگزاری رویداد تبریز 2018 از سال گذشته آغازشده و امیدواریم میزبان برای گردشگران باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :