از امروز تا 26 خردادماه صورت می‌گیرد
تابناک: مدیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اینکه خردادماه را با تبلیغات فرهنگی خود با موضوع عابران پیاده در سطح شهر آغاز کردیم، مانور شهری با موضوع عابر پیاده از امروز تا 26 خردادماه در این شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳ 13 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمد شمس‌آرا اظهار کرد: این مانور با حضور 100 سفیر شهروندی با پوشش تی‌شرت و کلاه‌های قرمز و سبز رنگ که تداعی‌کننده چراغ‌های راهنمایی و رانندگی هستند، در 8 چهارراه سطح شهر به مدت 4 روز برگزار می‌شود.

وی افزود: این سفیران با حرکت در سطح شهر، نه تنها مردم را با نظم و توجه به آیین و مقررات راهنمایی و رانندگی آشنا می‌کنند که رانندگان خودروها را نیز ملزم به توجه به چراغ‌های راهنمایی و رانندگی برای حفظ حقوق شهروندی می‌کنند.

مدیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با اشاره به این موضوع که عدم توجه عابران پیاده به قوانین راهنمایی و رانندگی چهره شهر را مخدوش می‌کند، بیان کرد: معضل عابران پیاده ما را بر آن داشت تا این معضل را به پروژه‌های خلاقی تبدیل کنیم.

وی با اشاره به پروژه‌های خلاق کمیته فرهنگ شهروندی ادامه داد: ارائه و توزیع نرم‌افزارهای متنوع در مدارس، نصب کارت‌های «سفر مطالعه» در پشت صندلی‌های اتوبوس‌های شهری، مسابقه تصویری در ایستگاه‌‌های اتوبوس و مانور شهری با موضوع عابر پیاده از جمله این برنامه‌‌ها هستند.

شمس‌آرا ضمن اشاره به هدف از اجرای مانور شهری بیان کرد: آموزش به شهروندان به منظور توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی و حساس کردن مردم نسبت به مسائل ترافیکی شهر و آیین‌نامه‌ها از جمله اهداف اجرای این طرح هستند.

وی تصریح کرد: مانور شهری از امروز شنبه تا 26 خردادماه در 8 چهارراه اصلی اصفهان به مدت سه ساعت برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار