مسئول ستاد تربیت حافظان قرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از پوشش ۴۰ استاد پشتیبان در طرح تربیت حافظان قرآن کریم اوقاف در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 13 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی جعفر حسینی، مسئول ستاد تربیت حافظان قرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در گفت‌و‌گو با ایکنا، بیان اینکه مرحله اول استاد پشتیبان طرح تربیت حافظان قرآن کریم اوقاف در زمستان سال گذشته به مدت دو ماه برگزار شد، افزود: در این مرحله طی تماس تلفنی با مربیان سؤالات آنان در خصوص کلاس‌داری، تجوید و نحوه ارتباط با قرآن‌آموز پاسخ داده و حسن حفظ آنان بررسی شد.

مسئول ستاد تربیت حافظان قرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از پوشش ۴۰ استاد پشتیبان در طرح تربیت حافظان قرآن کریم اوقاف در استان خبر داد، افزود: این افراد در مرحله اول امتیاز مورد نظر را کسب کرده‌اند و همچنین در بازرسی حضوری از کلاس آنان شرایط خوبی داشته‌اند؛ لذا در این دوره، مربیان دیگر را پشتیبانی می‌کنند.

وی با اعلام اینکه در این مرحله اساتید به صورت شهرستانی عمل می‌کنند و مربیان شهرستان خود را پوشش خواهند داد، عنوان کرد: شهرستان مشهد 11 استاد پشتیبان، کاشمر، چهار استاد، نیشابور و سبزوار هر کدام سه استاد، تربت حیدریه، جغتای، قوچان و گناباد هر کدام دو استاد پشتیبان دارند.

حسینی اضافه کرد: همچنین شهرستان‌های بجستان، جوین، سرخس، رشتخوار، طرقبه، بردسکن و خلیل‌آباد، تایباد و تربت‌جام هر کدام یک استاد پشتیبان دارند که دیگر مربیان را پوشش می‌دهند.

وی با بیان اینکه طرح استاد پشتیبان طرح تربیت حافظان قرآن کریم به منظور حمایت و ارتقاء سطح کیفی مربیان حفظ قرآن اداره اوقاف در سطح استان راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: مرحله دوم اساتید پشتیبان به منظور ارتقای سطح کیفی برای تمامی مربیان از ابتدای ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

مسئول ستاد تربیت حافظان قرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به اینکه اساتید پشتیبان هفته‌ای یکبار با تمامی مربیان استان تماس می‌گیرند، بیان کرد: در مرحله قبل اساتید برجسته استان در زمینه‌های کلاس‌داری و حفظ، مربیان را پوشش دادند و مربیان برتر آن مرحله که زیر نظراوقاف هستند، در این دوره به پشتیبانی از دیگر مربیان می‌پردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار