ثبت نام در به روزترین دانشگاه علمی- کاربردی آغاز شد؛
سرپرست دانشگاه اصفهان سیتی سنتر عنوان کرد: دانشگاه جامع علمی – کاربردی واحد اصفهان سیتی سنتر با به روزترین امکانات آموزشی و رفاهی بدون آزمون دانشجو می پذیرد.
کد خبر: ۴۶۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴ 30 July 2017


 
سرپرست دانشگاه اصفهان سیتی سنتر عنوان کرد: دانشگاه جامع علمی – کاربردی واحد اصفهان سیتی سنتر با به روزترین امکانات آموزشی و رفاهی بدون آزمون دانشجو می پذیرد.
 
فروزان خردپژوه افزود: این دانشگاه در چهارمین سالگرد تاسیس خود و همزمان با تاسیس پردیس بین الملل دانشگاه جامع علمی-کاربردی در این مرکز، از افراد شاغل و داوطلبان تحصیل در رشته های مهندسی مکانیک، مدیریت کسب و کار، مهندسی عمران، مدیریت هتل داری و معماری داخلی، بدون آزمون و در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد.
 
وی تاکید کرد: اعطای بورس تحصیلی، تخفیف شهریه از 30-100 درصد به نفرات برتر هر ترم تحصیلی، برگزاری کلاس های درسی در ساعات غیر اداری و امکان تحصیل تا مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در پردیس بین الملل دانشگاه جامع، اینترنت پرسرعت بیسیم برای استفاده دانشجویان و سلف غذایی با منوی متنوع، بن تخفیف خرید از فروشگاه ها، استفاده از امکانات مجموعه اصفهان سیتی سنتر مانند؛ مرکز ماساژ، موزه، شهربازی، کلینیک کایروپرکتیک و باشگاه ورزشی و وجود پارکینگ مسقف رایگان از مزایای تحصیل در این دانشگاه بین المللی است.
 
سرپرست دانشگاه اصفهان سیتی سنتر خاطرنشان کرد: دانشگاه جامع علمی – کاربردی-واحد اصفهان سیتی سنتر با حدود هزار دانشجو از سال 1392 در حال فعالیت است و در آینده ای نزدیک دانشجویان خارجی جذب کرده و دوره های آموزشی بین المللی را آغاز می کند.
 
خرد پژوه در رابطه با فضای آموزشی و امکانات به روز این دانشگاه عنوان کرد: 2500 مترمربع فضای مفید آموزشی شامل 16 کلاس آموزشی، سالن آمفی تاتر، آتلیه معماری، کتابخانه و سایت های کامپیوتری در طبقه سوم مجموعه اصفهان سیتی سنتر تنها بخشی از فضاهای آموزشی در اختیار دانشجویان است. فضای 3700 مترمربعی شامل 12 آزمایشگاه و 4 کارگاه در پارکینگ دوم مجموعه نیز در اختیار دانشجویان است. 8200 مترمربع فضای پایلوت در مجموعه کارگاهی شرکت پرستیژلند ایران نیز خود دانشگاهی عملی و کاربردی برای رشته های عمران، مکانیک و معماری است.
 
وی ادامه داد: 110 استاد از هیات علمی های دانشگاه اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) و دانشگاه هنر پردیس، در به روزترین دانشگاه علمی کاربردی استان در حال تدریس هستند.
بنابر اظهارات خردپژوه، متقاضیان برای ثبت نام در این دانشگاه می توانند تنها با مدرک دیپلم اقدام کرده و با ارسال عدد 1 برای مقطع کاردانی و عدد 2 برای مقطع کارشناسی به سامانه پیامکی 5000212170 ثبت نام اولیه انجام دهند. مراحل بعدی ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار