کد خبر: ۴۷۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 26 July 2017

حجت الاسلام دکتر  حبیب رضا ارزانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در جلسه هیئت هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان که با حضور استاندار اصفهان و خادمان حرم حضرت معصومه(س) شامگاه گذشته(5 مرداد) برگزار شد، گفت: خرسند و خوشحالیم که در استانی فعالیت می کنیم که مردم آن به تدین شهرت دارند و استاندار آن خادم حرم حضرت رضا(ع) است.

 

وی در ادامه به اجلاس مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت: در این اجلاس در بخش های مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی و کانون های مساجد که گزارشی ارائه می شد، استان اصفهان سرآمد در آن حوزه بود.

 

دکتر ارزانی اظهار داشت: استان اصفهان در حوزه کانون های فرهنگی هنری از لحاظ کمی و کیفی حائز رتبه نخست کشوری است و این موضوع در اجلاس مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها مطرح شد.

 

وی تصریح کرد: رتبه نخست استان اصفهان در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی به علت وجود هنرمدان شایسته در این استان است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به برگزاری جلسات مستمر هیئت هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: یکی از شاخص های استان اصفهان برگزاری مستمر این جلسات و هماهنگی بین دستگاه های استان است.

 

وی افزود: اهتمام استاندار اصفهان برای برگزاری جلسات هیئت هماهنگی و تلاش های مسئول  دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قابل ستایش است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار