مدیر حوزه علمیه فیروزآباد:
مدیر حوزه علمیه فیروزآباد: لازم است مسئولین فرهنگی و حمایتی نسبت به اصلاح و تربیت،قبل از ارتکاب جرم همت نمایند
کد خبر: ۴۷۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 01 August 2017
مدیر حوزه علمیه فیروزآباد، به منظور تفسیر سوره نور و آموزش احکام اسلامی، در زندان فیروزآباد حضور یافت و کارکنان زندان از این محفل قرآنی بهره مند شدند.
حجت الاسلام حسن زاده در ابتدا از بخش های مختلف زندان بازدید، و خدمات زندانبانی و اصلاح و تربیت نادمین را عبادت دانست و با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) که زندان ها باید به دانشگاه تبدیل شوند گفت: ضروری است تا در راستای اصلاح و تربیت زندانیان و آموزش حرفه و فنون مختلف به آنان تلاش بیشتری انجام شود.
مدیرحوزه علمیه فیروزآباد عمل به تعالیم دینی و تقوا را شرط موفقیت در امور مختلف دانست و اضافه کرد: اگر تقوا نداشته باشیم ضرر خواهیم کرد.
حسن زاده در ادامه ضمن تفسیر سوره نور اظهار داشت: یکی از موضوعات تقوا، کنترل چشم و پاکدامنی است و اگر به این مهم توجه نداشته باشیم ما را به ورطه سقوط خواهد کشاند.
مدیرحوزه علمیه فیروزآباد قرائت روزانه قرآن را باعث صیقل روح دانست و گفت: اگر اصلاح و تربیت در سطح جامعه انجام و پیشگیری شود، ارتکاب جرم کاهش پیدا کرده و لازم است تا مسئولین فرهنگی و حمایتی نسبت به اصلاح و تربیت قبل از ارتکاب جرم همت نمایند.
وی ساخت زندان جدید با معیارهای استاندارد را از لوازم اصلاح و تربیت دانست و از مسئولین امر خواست تا نسبت به پیگیری جهت ساخت زندان جدید همت و تلاش نمایند تا هر چه سریعتر روند ساخت زندان جدید فیروزآباد شروع شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار