مسعود ذوالفقاری
تکواندوی استان سمنان به حمایت بیشتر مسؤولان در بخش‌های مختلف نیاز دارد تا شاهد ادامه پیشرفت‌ها در این رشته ورزشی باشیم.
کد خبر: ۴۷۲۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ 05 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، تکواندوی استان سمنان به حمایت بیشتر مسؤولان در بخش‌های مختلف نیاز دارد تا بتوانیم شاهد پیشرفت در این رشته باشیم؛ چراکه ظرفیت استان سمنان در رشته کاراته بسیار بالاست.

بازیکنان کاراته استان سمنان بر این عقیده هستند که کاراته این استان در مقایسه با استان‌های دیگر پیشرفت چشمگیری داشته است.

حضور بازیکنان استان سمنان در اردوهای تیم ملی باعث رشد سطح کیفی کاراته در این استان می‌شود و در آینده باید منتظر اخبار خوب در این رشته باشیم.

فعالان رشته تکواندوی استان سمنان معتقدند که مربی‌های خوبی در این رشته در حال فعالیت هستند و دلسوزانه در کنار بازیکنان خود در تلاش هستند تا موفقیت‌های کشوری و بین‌المللی را کسب کنند.

یکی از مشکلات بازیکنان برتر استان سمنان که عضو تیم ملی نیز هستند، عدم حمایت‌های لازم بعد از کسب مقام‌های کشوری است و همچنین نبود حریف‌های تمرینی مناسب در این استان در طول سال باعث می‌شود تا این بازیکنان در اردوی تیم ملی با مشکلاتی مواجه شوند و از حضور در مسابقات بین‌المللی بازبمانند.

از دیگر مشکلاتی که این بازیکنان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، نبود زمین‌های تمرین مناسب در استان سمنان و عدم حمایت مالی از آنان است که لازم است تا مسؤولان مربوطه به این موضوع توجه بیشتری کنند.

مربیان فعال در رشته کاراته استان سمنان نیز با مشکلاتی از قبیل عدم توجه به موفقیت‌های آنان در مسابقات از سوی هیأت کاراته این استان است.

مربیان استان سمنان بر این عقیده هستند که از مربیانی که در مسابقات استانی و کشوری موفقیتی ندارند در هیأت کاراته این استان بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند که این مشکل باید رفع شود.

ایجاد فضای نامناسب برای بازیکنان با عدم حمایت از موفقیت‌های آنان باعث می‌شود تا انگیزه این افراد نسبت به ادامه فعالیت ورزشی از بین برود.

لازم به ذکر است که موفقیت‌های چشمگیری در رشته کاراته پسران و دختران شاهد بودیم و امیدواریم تا با رسیدگی و حمایت بیشتر از فعالان این رشته این روند ادامه‌دار باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار