رئیس پلیس آگاهی اصفهان خبر داد
تابناک: رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: فردی که اقدام به سرقت باطری و ضبط خودروهای پارک شده در کوچه‌های خلوت می‌کرد، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان دستگیر و به 41 فقره سرقت اعتراف کرد.
کد خبر: ۴۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷ 14 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، ستار خسروی اظهار کرد: فردی که اقدام به سرقت باطری و ضبط خودروهای پارک شده در کوچه‌های خلوت می‌کرد، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان دستگیر و به 41 فقره سرقت اعتراف کرد.

وی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های باطری و ضبط‌ صوت اتومبیل در شرق شهر اصفهان و اعلام شکایت شهروندان به پلیس، پیگیری ویژه این پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: مأموران با به‌کارگیری گشت‌های محسوس و نامحسوس و انجام تحقیقات گسترده سارق حرفه‌ای را شناسایی و دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات صورت گرفته، متهم به 41 فقره سرقت داخل خودرو در شهر اصفهان اقرار کرد.

وی خودروهای فاقد دزدگیر و تجهیزات ایمنی را شناسایی و پس‌ از آن با وسایل مخصوص اقدام به باز کردن در خودرو و سرقت وسایل داخل آن می‌کرد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

خسروی به همشهریان توصیه کرد که اگر خودرو خود را در پارکینگ دارای نگهبان پارک می‌کنید، در صورت لزوم سوئیچ را تنها به نگهبان تحویل دهید، علاوه بر قفل و زنجیر کردن خودرو، از قفل بودن درها و بالا بودن شیشه‌ها اطمینان حاصل کنید، بر روی چرخ‌های خودرو، از پیچ‌های قفل‌دار و محافظت‌کننده استفاده کنید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار