بابایی اقدم عضو اصولگرای شورای شهر تبریز در آخرین نطق علنی خود در شورای چهارم شهر ، ابتدا در یک جمع بندی کلی عملکرد شهرداری و دوره چهارم شورا را قابل قبول دانست اما لحظاتی بعد با تناقض گویی تمام ، شروع به بر شمردن معایب کلان و البته به حق شهرداری و شورای چهارم شهر تبریز نمود. قانون گریزی
کد خبر: ۴۷۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 06 August 2017
علی رغم اظهار نظرات فراوان درباره عملکرد شورای شهر و شهرداری دور چهارم، از سوی افکار عمومی و منتخبین شورای پنجم، بنده عملکرد شورای چهارم را قابل قبول میدانم.

بی در و پیکری شورا
 -بابایی اقدم گفت: متاسفانه نطق ها، تذکرات و لوایح مطرح شده از سوی اعضای شورای شهر در جایی ثبت و پیگیری نشد و این مسئله تبدیل به خوراک رسانه ای و تفسیری برخی ها شد که انشالله امیدواریم این مسئله در شورای پنجم مجددا رخ ندهد.

فقدان تعاملات
 -از دیگر نقاط ضعف شورای چهارم، فقدان ارتباطات ملی بود که این مسئله سبب شد تا در این ۴ سال مدیریت استانی و نمایندگان را در کنار خود ندیدیم که بسیاری از مسائل به این تعاملات در این زمینه باز میگردد


-از سوی دیگر متاسفانه قانون گریزی و تصویب فله ای در این دوره از شورا به عینه وجود داشت که روز گذشته یک نمونه از این مصوبات فله ای را شاهد بودیم که علی رغم تصویب مصوبه در زمینه حقوق و دریافتی مربیان و رانندگان خدمات شهری، مجددا بیش از ۱۰۰ نفر از کارگران مقابل شهرداری مرکز تجمع کردند که این یک نمونه از این مصوبات فله ای بود.

مدیریت غیر قانونی
در این دوره از شورای شهر دیده شد که در مواردی همچون هبه و نامه های فرمانداری، شورای شهر خارج از شورا اداره می شد و بخش قابل توجه زمان جلسات شورای چهارم به هبه ها و نامه های فرمانداری بودیم که وقت جلسات را می گرفت.

عدم پرداخت حقوق رانندگان
برخی از رانندگان استیجاری دو ماه است که حقوق خود را نگرفته اند و امیدوارم قرارداد رانندگان خدماتی همانند قرارداد نیروهای پاکبان تغییر یابد و برخی از کارکنان شهرداری تبریز ۱۵۲ ساعت اضافه کاری دریافت می کنند اما کارکنان حجمی با توجه به گستردگی و اندازه کار، اضافی کاری کمی دریافت می کنند که به همان میزان ۱۵۲ ساعت افزایش یابد.



و این در حالی است که دبیری رییس شورای چهارم تبریز می گوید
برخی از سازمان ها همچون سازمان عمران تاکنون حقوق خود را پرداخت نکرده اند، این مسئله باید یک سیستم داشته باشد تا هر جلسه ما اینجا به این موضوع اشاره نکنیم و بدانیم که حقوق کارکنان به موقع پرداخت می شود.
هم چنین وی با انتقاد شدید از شهرداری نسبت به عدم انجام حسابرسی مالی از شهرداری گفت اهمیتی نمی دهند.

گفتنی است با این اوصاف بابایی اقدم معتقد است یکی از جدی ترین گزینه ها برای شهرداری تبریز ، دکتر صادق نجفی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :