مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، از سفر تریلی سیار تئاتر کانون به استان و ۸ روز اجرای برنامه در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۴۷۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 08 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،رضا موزونی، از سفر تریلی سیار تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به استان کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: تریلی سیار تئاتر کانون در مرداد سال جاری به مدت ۸ روز به اجرای برنامه در کرمانشاه و شهرستان‌های استان می پردازد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از همکاری معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در برگزاری این برنامه فرهنگی خبر داد و تصرییح کرد: اولین اجرای تریلی سیار امروز سه شنبه ۱۷ مرداد ساعت ۱۹ در محل مرکز شماره ۴ کانون واقع در پارک معلم کرمانشاه خواهد بود.

وی برگزاری این برنامه را سرآغازی مناسب برای اجرای برنامه های فرهنگی و اجراهای تئاتر خیابانی برای کودکان و نوجوانان دانست.

موزونی با تشکر از شهرداری کرمانشاه به خاطر همکاری در برنامه‌های فرهنگی، خاطرنشان کرد: این برنامه از تاریخ ۱۷ مرداد به مدت ۸ روز و در شهر کرمانشاه و شهرستانهای جوانرود، روانسر، بیستون، سنقر، صحنه، کوزران و اسلام آباد غرب برگزار می‌شود و تریلی سیار به سفر به این مناطق اجرای برنامه خواهد داشت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار