بسته حوادث و اتفاقات ناگوار
تابناک: صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد یکشنبه ها به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.
کد خبر: ۴۷۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳ 14 June 2015

به گزارش تابناک اصفهان، صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد یکشنبه ها به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.

**سکانس اول تراژدی چهارشنبه داغ سپاهانشهر**

به گزارش تابناک اصفهان، سارقان مسلح صبح روز چهارشنبه از بانکی در سپاهان شهر اصفهان دست به سرقت زدند.

این سرقت با حضور نیروهای عملیاتی پلیس کنترل شد و بعد از عملیات پلیسی ، سارقان این سرقت دستگیر شدند.

سارقان به صورت مسلحانه اقدام به این سرقت کرده بودند که با همکاری ماموران کلانتری 21 سپاهان شهر این سارقان دستگیر شدند.

گفتنی است؛ در هفته اخیر نیز سرقتی مسلحانه از یکی از بانک های شهر اصفهان در خیابان شیخ کلینی رخ داد که طی آن 41 میلیون تومان از بانک به سرقت رفت و سارقان نیز تاکنون دستگیر نشده اند.

**سکانس دوم تراژدی چهارشنبه گرم سپاهانشهر**

ساعتی بعد از اینکه خبر سرقت مسلحانه از بانک مسکن سپاهان شهر روی خروجی ها قرار گرفت، خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر شنیده شدن صدای انفجار در این منطقه منتشر شد.

با پیگیری از مسئولان نیروی انتظامی مشخص شد که این خبر صحت داشته و گویی یک شیء که هنوز مشخصات آن از سوی مقامات رسمی تایید نشده است، در این منطقه دچار انفجار شده است.



برخی از اخبار غیررسمی این انفجار را ناشی از سقوط یک هواپیمای نظامی می دانند که تاکنون این خبر را هیچ مقام رسمی در استان اصفهان تایید نکرده است.

به گفته سردار آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان، جزئیات این اتفاق به زودی و در ساعات آتی اعلام می شود.

گویی کارشناسان در صدد شناخت شیء منفجر شده در یکی از پارکهای سپاهان شهر هستند.

البته در ان زمان گفته می شد، احتمال برخورد یک شهاب سنگ نیز بوده است.

پس از تمام این صحبت ها و شایعات، مشخص شد شی برخورد کرده، یک خمپاره ای بوده که سپاه و ارتش هم اعلام برائت کردن از مالکیت آن؛ با وجود این مسئله استانداری اصفهان دارد در حال بررسی این مسئله است.

**دستگيري 4 سارق مسلح بانك مسكن در اصفهان**

رييس پليس آگاهي استان اصفهان گفت: صبح امروز در درگيري مسلحانه ميان پليس و سارقان مسلح، چهار سارق دستگير شدند.

به گزارش تابناک اصفهان، سرهنگ خسروي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه اصفهان، با تأیید سرقت مسلحانه صبح امروز در سپاهان شهر اصفهان اظهار كرد: به محض وقوع سرقت سارقان در محاصره پليس قرار گرفتند و در درگيري متقابل هر چهار سارق دستگير شدند.

وي ادامه داد: در جريان درگيري ميان سارقان و پليس دو نفر از سارقان مجروح شدند و خوشبختانه هيچ خسارت جاني و مالي به شهروندان وماموران نيروي انتظامي وارد نشده است.

رييس پليس آگاهي استان اصفهان افزود: از سارقان دو قبضه سلاح كلاش،‌ چهار قبضه سلاح كلت، مقداري مهمات و 220 ميليون تومان وجه نقد كشف شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار