عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه شهرداری ۶ میلیارد تومان به واسطه بهای خدمات از مردم طلب دارد، گفت: کنترل و نظارت بر روند ساخت و ساز در شهرداری همدان افزایش یابد.
کد خبر: ۴۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶ 15 June 2015
عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه شهرداری ۶ میلیارد تومان به واسطه بهای خدمات از مردم طلب دارد، گفت: کنترل و نظارت بر روند ساخت و ساز در شهرداری همدان افزایش یابد.

به گزارش تسنیم ، حمیدرضا طبی مسرور در صحن علنی شورای شهر همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه مشکلات زیادی در خصوص ارتباط شهرداری با سایر ارگان‌ها وجود دارد از مدیران مناطق شهرداری خواسته شده تمامی مشکلات خود با سایر ادارات را به شورا ارسال کنند تا بتوانی تصمیمی کلی در این زمینه گرفته و با ادارات مربوطه نامهنگاری لازم را داشت.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری همدان سعی کند کنترل و نظارت بر روند ساخت و ساز در شهر همدان را افزایش دهد، افزود: اینکه شهرداری منتظر ساخت و ساز بوده و سپس نسبت به تشکیل پرونده تخلف و گرفتن جریمه با حکم تخریب ساخت و ساز غیرمجاز باشد درست نبوده و این روند باید اصلاح شود.

طبی مسرور تصریح کرد: شهرداری همدان نرم‌افزاری برای درج پرونده‌های ساختمانی تهیه کند چراکه در تشکیل پرونده متاسفانه برخی کارشناسان اشتباه عمل کرده و این مسائل در تصمیم‏گیری‌ها مشکلساز می‏شود.

عضو شورای شهر همدان درباره روند تمدید پروانه‌های ساختمانی نیز گفت: اعتراضات بسیاری از سوی مردم در این زمینه به وجود آمده چراکه مردم معتقدند تعرفههای تمدید پروانه بالا بوده و عطف به ماسبق شده است.

طبی مسرور درباره طلب شهرداری از مردم در زمینه بهای خدمات نیز گفت: در حال حاضر شهرداری همدان 6 میلیارد تومان در این قالب از مردم طلب دارد که بخش قابل توجهی از این میزان به سبب اطلاع نداشتن مردم به وجود آمده است.

وی با اعلام اینکه نزدیک به 20 تا 30 پرونده در ماده 77 در زمینه بدهی بهای خدمات وجود دارد، افزود: برخی واحدهای صنفی در شهر همدان از شهرداری و شورای شهر درخواست دارند که بهای خدمات آنها به روز محاسبه شود چراکه در طول سال تنها بخشی از ماهها را فعال بوده و مابقی تعطیل هستند.

رئیس شورای شهر همدان نیز در این جلسه درباره تیمداری شهرداری و شورای شهر در لیگ برتر کشتی نیز گفت: کسانی که قبل از مصوبه شورا با نام شورای شهر و شهرداری همدان در لیگ کشتی تیمداری کردهاند اقدامی غیرقانونی و خلاف مشی شورای شهر داشته‌اند.

علی اکبر نظری با بیان اینکه تاکنون کسی مسئولیت این کار را نپذیرفته است، عنوان کرد: شورای شهر همدان در زمینه تیمداری در لیگ برتر تصمیمی نگرفته و هر اقدامی در این زمینه غیرقانونی محسوب میشود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار