معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از رفع تصرف از 20 هکتار از اراضی مرتعی این استان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۸۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲ 15 June 2015

 به گزارش ایرنا، یوسف خدادادی  در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان افزود: این اقدام در نتیجه اقدامات شورای حفاظت از اراضی ملی انجام و از تخریب و تصرف مراتع استان پیشگیری و حکم خلع ید 766 هکتار از مراتع در مراجع قضایی استان صادر و اجرا شد.

وی به اقدامات مثبت و پیشگیرانه انجام شده توسط دستگاه قضایی و سایر سازمان ها و ارگان های مرتبط با منابع طبیعی و اراضی ملی اشاره کرد و گفت: در برخورد با همه متخلفان و مجرمین در این زمینه از مردم عادی و یا سازمان های دولتی و غیر دولتی هیچ مماشاتی نخواهیم داشت.

او اظهار کرد: سیستم قضایی استان با تشکیل جلسات متعدد و با اتخاذ رویه مناسب قضایی به صورت جدی برای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می کند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری اردبیل ، ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل هم در این جلسه با اشاره به برگزاری همایش دادستان های مراکز استان ها با حضور دادستان کل کشور و وزرای مربوط از عزم و اراده جدی و نگاه ویژه سیستم قضایی به حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی خبر داد.

وی افزود: سازمان ها و ارگان ها با عمل به وظایف ذاتی خود می توانند گام موثری در زمینه حفظ حقوق بیت المال و صیانت از ثروت ملی بردارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار