گیشه فیلم سینمایی «تمشک» به کارگردانی سامان سالور طی مدت دو روز اکران به فروش 20 میلیون تومانی رسید.
کد خبر: ۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱ 15 February 2015

سامان سالور کارگردان فیلم سینمایی «تمشک» در گفت‌وگو با فارس درباره آخرین وضعیت گیشه این فیلم که از دو روز گذشته به سرگروهی سینما فرهنگ اکران خود را آغاز کرده است گفت: با وجود اینکه در ابتدای اکران ما سینما فرهنگ به عنوان سرگروه «تمشک» را به علت جشنواره فیلم فجر و نمایش فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله» (ص) در اختیار نداشتیم این فیلم در تک سانس توانست به فروش 20 میلیون تومانی دست پیدا کند.

وی افزود: در حال حاضر فیلم سینمایی «تمشک» 20 سینما در تهران و 20 سینما در شهرستان در اختیار دارد و به امید خدا تعداد سینماهای نمایش دهنده فیلم در شهرستان ها طی روزهای آینده به 28 سینما خواهد رسید.

سالور تاکید کرد: «تمشک» قصه‌ای دارد که بتواند رضایت و توجه مخاطب باهوش سینمای ایران را جلب کند چون هدف ما از ابتدای ساخت این فیلم احترام به مخاطب بوده است.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «تمشک» به کارگردانی سامان سالور از فیلم‌های حاضر در بخش سودای سیمرغ سی و دومین جشنواره فیلم فجر بود و تاکنون شرایط اکران این فیلم محیا نشده بود که این امر پس از جشنواره فیلم فجر صورت گرفت و این فیلم اکران خود را به سرگروهی سینما فرهنگ با 40 سینما در تهران و شهرستان آعاز کرده است.

نیکی کریمی، مهدی پاکدل، مهران احمدی، حبیب دهقان نسب، سمیرا حسن پور، شعله مرادی، سید علی موسویان، تبسم هاشمی، بیژن افشار، محمود نظرعلیان، سهی بانو ذوالقدر، شیرین بیده، منصور نوبخت، رمینا سوری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان «تمشک» آمده است: حمید و هما زوج ناباروری هستند که تصمیم گرفته اند از راه اجاره‌ی رحم بچه‌دار شوند. این دو در راه پیگیری و انتخاب شخص مورد اطمینان برای این منظور به زن جوانی به نام رضوان بر می خورند که با وجود شرایط مساعد دارای مشکلاتی است. اتفاقی که برای این زوج پس از آشنایی با رضوان می افتد سبب می شود آنها به شناخت تازه ای از خود و پیرامون شان برسند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار