کد خبر: ۴۸۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶ 21 August 2017
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:95 درصد ترکیب صنعت نفت نسبت به فصل گذشته تغییر کرده و باید انتظارات از این تیم کاهش یابد.

به گزارش ایرنا فراز کمالوند دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان افزود: تفکرات امیر قلعه نوعی سرمربی تیم ذوب آهن که بهترین دوست ورزشی ام است را خوب می شناسم و بازی سختی برابر این تیم تجربه خواهیم کرد.

وی اظهار داشت:حضور هواداران در این دیدار برای ما بسیار مهم است زیرا هر چه ورزشگاه مملو از تماشاگر باشد بازیکنان صنعت نفت انگیزه بیشتری بدست می آوردند.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: ذوب آهن از تیم های خوب این فصل لیگ برتر است ولی ما هم تیم بسیار خوبی داریم که در بازی فردا فقط سه امتیاز را می خواهیم.

کمالوند با اشاره به تعویق چند بازی از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر افزود: ما نیز بدنبال تعویق بازی بودیم زیرا برای دیدار با پارس جنوبی چهار مسیر را طی کردیم ولی به قانون فدراسیون فوتبال احترام می گذاریم.

وی انتظارات بالا از تیم صنعت نفت را فشار بر بازیکنان دانست و گفت:این تیم نسبت به فصل گذشته 95 درصد تغییر کرده بنابراین انتظارات نباید از این تیم زیاد باشد.

سرمربی صنعت نفت تصریح کرد : در نیم فصل دوم با اضافه شدن چند بازیکن خوب به طور حتم نتایج بهتری نسبت به نیم فصل اول کسب می کنیم تا در جایگاه تک رقمی قرار بگیریم.

کمالوند در خصوص عملکرد خط دفاعی تیم صنعت نفت گفت:دفاع کار تیمی است و همه بازیکنان باید در آن شرکت داشته باشند.

وی افزود:در بازی هفته گذشته شیمبا در دقیقه 54 مصدوم شد و حریف از این موضوع استفاده کرد و با تعداد نفرات بیشتر روی دروازه ما حمله آورد.

وی کار کردن در آبادان را سخت توصیف کرد و گفت:در آبادان خوشبختانه از پیر تا جوان فوتبال را کارشناسی می کنند و این مساله کار یک مربی را سخت می کند ولی همه آبادانی ها درک می کنند امسال صنعت نفت شرایط متفاوت تری نسبت به گذشته دارد.

سرمربی صنعت نفت گفت:در بازی فردا برابر ذوب آهن محمد شادکام را بدلیل محرومیت در اختیار نداریم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که با 6 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد فردا از هفته پنجم این مسابقات میزبان ذوب آهن اصفهان است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار