طی یک ماهه مرداد؛
مسئول بخش اعتبارات اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک ملی گفت: با آغاز طرح ضربتی وام ازدواج ، طی یک ماهه مرداد؛بالغ بر3 هزار و 600 وام ازدواج در خراسان رضوی پرداخت شده است.
کد خبر: ۴۸۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵ 26 August 2017
به گزارش تابناک رضوی،حسین رحیمی پور،مسئول بخش  اعتبارات اداره امور شعب استان خراسان رضوی گفت:با توجه به سیاست اقتصاد مقاومتی و اهمیت بحث تولید و اشتغال و برطرف شدن دغدغه زوجین اعطای وام قرض الحسنه ازدواج دردستورکارقرار گرفت.

وی  با اعلام این خبر که از اول سال بیش از 11 هزار وام ازدواج پرداخت شده افزود:سیستم پرداخت ضربتی وام ازدواج  که طی مرداد و شهریور دردستورکارقرارگرفت و تاکنون در قالب این طرح بالغ بر3 هزار و 600 وام ازدواج پرداخت شده که درسیستم بانکی بی سابقه بوده است.
رحیمی پور گفت:ثبت نام کنندگان طرح وام ازدواج پس از دریافت پیامک بانک و ارائه مدارک  و تکمیل پرونده در شعب بانک ظرف 12 روز مراجعه ،طی2 ماه وام ازدواج خود را دریافت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: بیشترمشکل زوجین برای دریافت وام ازدواج ،تهیه ضامن برای وام ازدواج است که امیدواریم این مسئله برای زوجین زودتر مهیا شود.
رحیمی پور گفت:بانک ملی نیز درراستای پرداخت تسهیلات به تولید کنندگان و صاحبان بنگاههای کوجک ،تسهیلاتی را درنظر گرفته که ثبت نام کنندگان در سامانه بهین یاب صنعت معدن و تجارت با سرمایه ثابت و سرمایه درگردش به بانک معرفی می شوند و بانک در قبال ارائه وثیقه این خدمات را ارائه می دهد.

وی با اعلام این مطلب که برای تسهیلات پرداخت به تولید کنندگان و صاحبان بنگاههای کوچک، بحث معوقات بانکی و چک های برگشتی استثناء قائل شده افزود:سیستم رونق تولید با افزایش ظرفیت تولید واحدهای با ظرفیت های درحال پیشرفت و یا واحدهایی که بیش از 60 درصد درحال کارهستند و واحدهای نیمه کاره فعال را دردستور کاردارد.

رحیمی پور با بیان این موضوع که کارگروه اشتغال درهمه استانها و استان خراسان رضوی نیز فعال شده است، خاطر نشان کرد: این کارگروه  از یک ماه گذشته فعال تر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار