هفته سوم لیگ برتر
گل گهر سیرجان موفق شد گل ثانیه‌های ابتدایی ماشین سازی را با دو گل پاسخ داده و به 3 امتیاز خانگی برابر شاگردان خطیبی دست یابد.
کد خبر: ۴۸۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷ 27 August 2017
 ماشین سازی که با  مالکیت جدید به دنبال هر سه امتیاز جدال با گل گهر سیرجان بود، در همان ثانیه‌های ابتدایی روی غفلت مدافعانش گل اول را دریافت کرد. با این حال شاگردان خطیبی خیلی زود توانستند بر بازی مسلط شده و گل تساوی را در دقیقه 12 به ثمر برسانند تا نیمه اول را اینگونه به پایان برساند. در نیمه دوم نیز این گل گهر بود که مالکیت بازی را در اختیار داشت و در نهایت موفق شد در اواسط این نیمه به گل دوم خود دست یابد و با حفظ آن به سه امتیاز این جدال دست یابد.


برای ماشین سازی در این بازی حسین قره داغی و دو گل سیرجانی‌ها نیز توسط امین پورعلی و محمد غلامی به ثمر رسید. گل گهر با این پیروزی بار دیگر در جمع مدعیان قرار گرفت و ماشین سازی با سه امتیاز از سه دیدار اخیر خود جایگاه دو رقمی را از آن خود کرده است.

 
 لیگ‌یک/ اولین 3 امتیاز شهرداری تبریز با گل زودهنگام

تیم فوتبال شهرداری تبریز با گل دقیقه ی 3 موفق شد، اولین سه امتیاز فصل را به حساب خود واریز کند.
شهرداری تبریز فصل گذشته به عنوان یکی از صعود کننده های لیگ دسته ی دوم موفق شد به رقابت های لیگ آزادگان صعود کند؛ این تیم در اولین دیدار فصل با یک گل مغلوب مس کرمان شده بود؛ آنها در دیدار دوم و در شرایطی که با نتیجه  2 بر صفر از حریف خود پیش افتاده بودند، در نهایت با 4 گل اسیر بازگشت همنام ماهشهری خود شدند، تا در حسرت کسب امتیاز بمانند.


قرمزپوشان تبریزی امروز موفق شدند در خانه، تیم اکسین البرز را با گل زودهنگام و دقیقه‌ی 3 علی محمد چراغی مغلوب کنند و اولین سه امتیاز فصل را به حساب خود واریز کنند.


نماینده ی استان البرز هم که با یک تساوی در استان کرمان و پیروزی برابر ملوان بندرانزلی در ورزشگاه انقلاب کار خود را آغاز کرده بود، در سومین دیدار فصل طعم شکست را چشید.


با کسب این نتیجه تیم اکسین البرز با 4 امتیاز رتبه ی هشتم جدول رده بندی را به خود اختصاص داد و تیم شهرداری تبریز با 3 امتیاز رتبه ی دوازدهم را در اختیار گرفت.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :