مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل از اعزام ۱۳۰ کاروان سلامت به روستاهای استان طی چهار سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۸۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 29 August 2017


 

به گزارش تابناک اردبیل، بهرام غیبی پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست مشترک با اصحاب رسانه تصریح کرد: کاروان‌های سلامت خدمات رایگان بهداشتی، درمانی و آموزشی در مناطق محروم ارائه می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان با اشاره به مشارکت پنج هزار و ۶۳۲ نفر داوطلب در کاروان‌های سلامت متذکر شد: با توجه به خدمات بهداشتی که در دولت تدبیر و امید ارائه شده ما شاهد رشد کیفی وضعیت بهداشت و درمان روستاها هستیم.

به گفته غیبی هر سال به نسبت سال ماقبل شاخصه‌های بهداشتی بهبود می‌یابد و هلال‌احمر نیز متناسب با تغییر وضعیت بهداشت نسب به ارائه خدمات بهینه برنامه‌های خود را تغییر می‌دهد.

وی همچنین به توزیع ۱۲ هزار و ۴۰۶ بسته سبد غذایی و حمایتی در بین نیازمندان اشاره کرد و گفت: کاروان‌های نیکوکاری نیز به ۱۵۰ روستای محروم استان در طی چهار سال گذشته اعزام شده و ۱۵ هزار و ۹۰۰ نفر خدمات ارائه کردند.

نجات شش کوهنورد از مرگ حتمی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان در خصوص آخرین وضعیت تجهیزات امدادرسانی استان نیز به خرید ۱۰ دستگاه خودرو امدادی اشاره کرد و گفت: علاوه بر این بالگرد امدادی در استان به مدت ۲۰ روز در ماه مستقر شده است.

غیبی با اشاره به خرید زمین با هزینه کرد ۴۰۰ میلیون تومان جهت احداث بالگرد امدادی اضافه کرد: استقرار دائمی بالگرد می‌تواند مدت زمان امدادرسانی در شرایط ویژه را کاهش داده و موجب شود زمان طلایی امدادرسانی از دست نرود.

وی تأکید کرد: از ابتدای استقرار بالگرد امدادی ما شاهد پنج عملیات امداد و نجات هستیم که منجر به نجات جان شش کوهنورد از مرگ حتمی شده است.

وی همچنین به استانداردسازی تجهیزات و البسه امدادگران مطابق با آخرین استانداردها شد و گفت: ۲۰۰ میلیون تومان به این منظور اختصاص یافته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار