رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی:
رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی عملکرد دکتر اسماعیل جبارزاده را در طول چهار سال گذشته مثبت ارزیابی کرد و گفت: اخبار منتشر شده در برخی سایت ها و فضای مجازی مبنی بر خداحافظی جبارزاده صحت ندارد.
کد خبر: ۴۸۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶ 02 September 2017
به گزارش تابناک تبریز، ضیاءالله اعزازی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگویی با خبرنگاران با بیان اینکه اخبار منتشر شده طی روزهای اخیر مبنی بر تغییر استاندار آذربایجان‌شرقی موثق نیست؛ اظهار کرد: دلیلی برای رفتن ایشان از استانداری نمی بینیم!

 وی سپس در پاسخ به این سئوال که«آیا موافق اعمال تغییرات در سطح مدیریت عالی استان هستید یا خیر؟» ؛ عنوان کرد: تغییرات به نظر دولت بستگی دارد، اگر از آقای دکتر جبارزاده در سطح کلان و ملی کشور استفاده شود مانع پیشرفت و ترقی ایشان نخواهیم بود، ولی در غیر این صورت خواستار ابقای جبارزاده در سطح مدیریت عالی استان هستیم.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی همچنین اذعان کرد: استاندار آذربایجان شرقی از لحاظ سیاسی نیز فردی معتدل است از این رو خواهان ادامه حضور و فعالیت وی در استان هستیم.

اعزازی در ادامه سخنان خود از وزیر کشور و ریاست محترم جمهوری خواست با توجه به ویژگی های مثبت آقای جبارزاده نسبت به تمدید حکم ایشان در استانداری آذربایجان شرقی اهتمام کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار