امام جمعه موقت همدان گفت: موضوع مهم در تبلیغ دین، مخاطب‌شناسی و نیازسنجی است که باید جدی گرفته شود.
کد خبر: ۴۸۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ 17 June 2015
امام جمعه موقت همدان گفت: موضوع مهم در تبلیغ دین، مخاطب‌شناسی و نیازسنجی است که باید جدی گرفته شود.

به گزارش فارس ، حجت‌الاسلام محمد جوادی در همایش طلایه‌داران تبلیغ در همدان اظهار کرد: وظیفه سنگینی بر دوش مبلغان گذاشته شده که باید با ظرافت و حساسیت نسبت به اجرای آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در امر تبلیغ باید نگاه خدایی داشت، تأکید کرد: در غیر این صورت به جایی نخواهیم رسید چراکه ما از خود چیزی نداریم و همه چیز از آن خداوند است.

امام جمعه موقت همدان یادآور شد: در امر تبلیغ باید همه مسائل را با ملاک‌های خداوند در قرآن کریم بسنجیم چرا که کلام خدا، نور است و نوری غیر از آن وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه توفیق تبلیغ به هر کسی داده نمی‌شود، افزود: حال که این توفیق را به دست آورده‌ایم باید از آن به خوبی برای هدایت جامعه و رستگاری خود استفاده کنیم.

جوادی با بیان اینکه باید در مقابل سنگ‌اندازی‌ها بایستیم و عقب‌نشینی نکنیم افزود: تبلیغ دین، کار سختی است اما باید سختی‌های آن را به جان بخریم تا به نتیجه برسیم.

وی با بیان اینکه مبلغ باید تا انتها کارش را ادامه دهد و تحت تأثیر چیزی قرار نگیرد چراکه تبلیغ تمام‌شدنی نیست، اظهار کرد: دیگر موضوع مهم در امر تبلیغ مخاطب‌شناسی و نیازسنجی است.

امام جمعه موقت همدان در پایان سخنانش از انتخابات پایان سال سخن گفت و افزود: باید مبلغ حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار