برنامه‌های متنوع صداوسیمای مرکز یزد در راستای نکوداشت چهل‌سالگی انقلاب انقلابی توسط قائم‌مقام صداوسیما یزد تشریح شد.
کد خبر: ۴۸۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 05 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛حجت‌الاسلام سید محمدجواد صداقت کشفی در نشست ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جمع مدیران و مسئولین نهادهای فرهنگی استان با اشاره به برنامه‌های صداوسیما مرکز یزد که در راستای نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از دهه فجر سال جاری به مدت یک سال تولید و پخش خواهد شد افزود: ازنظر محتوایی این برنامه‌ها سه محور حوادثی قبل از انقلاب تا پیروی آن، دوران هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی و بالندگی انقلاب اسلامی بعد از هشت سال دفاع مقدس را پوشش می‌دهند و به‌طور خاص نقش استان یزد و مردم این دیار در تولیدات صداوسیما مرکز استان مورد تأکید قرارگرفته است.

قائم‌مقام صداوسیمای مرکز یزد بابیان اینکه علاوه بر اینکه در این برنامه‌ها حوادث و تاریخ انقلاب اسلامی مرور خواهد شد افزود: انتقال پیام انقلاب اسلامی به نسل جدید، تشریح دستاوردها و افتخارات نظام و تبیین ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی از مواردی است که موردتوجه صداوسیما مرکز استان قرارگرفته است.

وی به 48 برنامه ترکیبی 15 دقیقه‌ای، 25 نمایش رادیویی، پخش مصاحبه‌ها و گزارش‌های متنوع و تولید و پخش آوا و آهنگ‌های انقلابی به‌عنوان مهم‌ترین برنامه‌های مرکز صدا در این راستا اشاره کرد که در چهلمین سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی توسط مرکز صدای صداوسیما تولید و پخش خواهد شد.

حجت‌الاسلام صداقت کشفی در ادامه به برنامه‌های متنوع مرکز سیما با موضوع چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مصاحبه با نخبگان سال 57 به بعد، تولید و پخش مستند برنامه‌ی بر بلندای افتخار، ساخت برنامه‌های ترکیبی با رویکرد معرفی افراد و چهره‌های مؤثر انقلابی در استان و بازخوانی جریان انقلاب در شهرستان‌ها بخشی از برنامه‌های این مرکز است.

قائم‌مقام صداوسیمای مرکز یزد با اشاره به اینکه در معاونت خبر نیز گزارش‌های مختلف خبری با موضوع انقلاب اسلامی و دست آورده‌ای آن تولید خواهد شد اظهار داشت: در واحد موسیقی نیز حداقل یک اثر فاخر تولید خواهد شد.

حجت‌الاسلام صداقت کشفی در پایان با تأکید بر لزوم حمایت همه نهادهای فرهنگی و هنری از آثار فاخر انقلابی و ارزشی، تعامل و همکاری بیشتر نهادهای فرهنگی با رسانه ملی در راستای نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی و تبیین گفتمان انقلاب را خواستار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار