مهندس کریم صادقزاده تبریزی عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز
کریم صادقزاده سخنگوی شورای شهر تبریز در مصاحبه با خبرنگاران گفت: گویا تعدادی از همکاران بنده در شورای شهر ، پیام مردم در انتخابات را نشنیده اند ، آنها باید قبول کنند که مردم شریف و بزرگوار تبریز به تغییر و بهبود شرایط قبلی رای داده اند و انتخاب هشت نفر از لیست امید ، بهترین دلیل بر این ادعاست.
کد خبر: ۴۹۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶ 07 September 2017
کریم صادقزاده سخنگوی شورای شهر تبریز در مصاحبه با خبرنگاران گفت: گویا تعدادی از همکاران بنده در شورای شهر ، پیام مردم در انتخابات را نشنیده اند ، آنها باید قبول کنند که مردم شریف و بزرگوار تبریز به تغییر و بهبود شرایط قبلی رای داده اند و انتخاب هشت نفر از لیست امید ،  بهترین دلیل بر این ادعاست.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین دلایل تاخیر در انتخاب شهردار بر خلاف دوره های قبلی ، جلوگیری از نفوذ باندهای رانت بوده که در این راستا ، اعمال جدیت و حساسیت همکاران اینجانب برای انتخاب شهرداری توانمند ، پاک دست ، آشنا و صاحب تجربه طولانی در مدیریت شهری ، همسو با دولت تدبیر و امید ، فردی شناخته شده در جریان اصلاحات و ... می باشد تا اتفاقات تلخ و ناگواری که در شورای شهر قبلی و مجموعه مدیریت شهری قبلی افتاد ، دیگر تکرار نشوند.

سخنگوی شورای شهر ادامه داد: تمامی همکاران اینجانب بعد از اعلام رسمی نتایج انتخابات ، در اوج صمیمیت ، بدون هیچ چشم داشتی با تشکیل جلسات متعدد و طولانی ، با تدوین و تصویب شاخص های 27 گانه انتخاب شهردار ، دلسوزی و عشق شان به توسعه و آبادانی هر چه بیشتر شهرمان را نشان داده اند.

صادقزاده تصریح کرد: جای بسی تاسف است که امروز و در روزهای اخیر ، چند نفر از اعضای شورا ، با طرح مطالبی غیر واقع و تفرقه افکن ، سعی کرده اند به گونه ای القاء کنند که مشکلات و تفرقه های حادی بر فضای شورا حاکم است و حتی با لحن شدید  دیگر اعضا را تهدید به استعفا و افشاگری می کنند.
 
وی اداه داد:قطعا چنین رفتارهایی ، نوعی جنگ روانی بوده که فقط می توان ، از آن به جنگ برای دستیابی به منافع مالی و شخصی تعبیر کرد و باید آن چند نفر بدانند که دیگر در این دوره ، اعضای لیست امید اجازه نخواهند داد که
دوباره " شورای شهرداری " تشکیل شود .

 اولین و بنیادی ترین انتظار مردم فرهیخته تبریز از نمایندگانشان در شورای شهر تبریز ، حفظ اتحاد ، انسجام و همدلی بوده تا بتوانند با پرهیز از تفرقه افکنی و چند دستگی ، با همگرایی و هم افزایی اقدامات شایسته و موثری برای رفع عقب ماندگی ها و نارسائی های شهری بردارند.

صادقزاده تاکید کرد: بنده به عنوان خدمتگزار به تمام برادران و خواهران همشهریم ، اطمینان خاطر می دهم که با بهره گیری از تجارب ، انتقادات و پیشنهادات همه صاحبان اندیشه ، مدیران دلسوز و آحاد جامعه ، اعتماد و امید عزیزانم را پاسخ خواهیم داد و گام های اساسی و ماندگاری برای توسعه شهری در همه ابعادش را برخواهیم برداشت. و در شرایط فعلی ، تمام تلاش خودم را برای ایجاد انسجام و اتحاد همکاران عزیزم بکار خواهم بست.

برای بار دیگر ، خاضعانه و صمیمانه دست یاری به سوی مردم بزرگوار تبریز ، علی الخصوص جامعه بزرگ اصلاحات وتمامی شهروندان عزیز دراز می کنم و از خداوند متعال برای انجام خدمت صادقانه و خالصانه یاری و کمک مسالت می نمایم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار