فرماندار مهریز:
فرماندار مهریز گفت: از برنامه های مهم د ولت تدبیر و امید حمایت جدی از صنایع پاک و کم آبخواه است که مشارکت بخش خصوصی در اجرای اینگونه فعالیت ها ضروری است .
کد خبر: ۴۹۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶ 18 June 2015
به گزارش تابناک یزدسید محمد رستگاری ر آخرین روز از هفته جهاد کشاورزی در بخش مرکزی مهریز حضور یافت و در بازدید از چند طرح کشاورزی و در جمع بهره برداران و صاحبان آنها افزود: توسعه صنایع پاک جزو وظایف و ماموریت های مهم در عرصه اقتصادی و کشاورزی است.

وی ادامه داد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با همت و غیرت دلسوزان در عرصه کشاورزی و دامپروری شاهد فعالیت های خوبی در بخش مرکزی مهریز هستیم .

فرماندار مهریز اظهار داشت: توسعه صنایع تکمیلی مانند گلاب گیری صنعتی در کنار روستاها می تواند به بخش تولیدات کشاورزی و اشتغالزایی کمک کند ، لذا سیاست دولت بر حمایت و توسعه این صنایع است.

رستگاری در ادامه به همراه مدیر جهاد کشاورزی و کارشناسان مربوطه از یک واحد تولید گلهای تزینی گلخانه ای و یک واحد تولید گلاب صنعتی در دهستان تنگ چنار بازدیدکرد .

وی در این بازدید با اشاره به استقبال کشاورزان مهریزی از کشت گل محمدی به لحاظ کم آب خواه بودن گفت: توسعه صنایع تکمیلی باید روز به روز رونق یابد .

فرماندار مهریز همچنین در واحد تولید گلخانه ای دهستان مهریز در مورد مشکل تامین آب این واحد از مسئولان مربوطه خواست تا نسبت به تامین آب واحدهای مشابه با توجه به اولویت بندی های لازم اقدام نمایند .

رستگاری سپس از یک واحد تولید مرغ گوشتی بازدید نمود و با مشکلات این واحد آشنا شد که این واحد با ظرفیت دو هزار قطعه مرغ گوشتی در دهستان تنگ چنار قرار دارد.

وی اظهار امیدواری کرد ، با پیگیری های لازم مشکل این واحد نیز حل شده و فاز سالن دوم آن نیز هر چه زودتر به بهره برداری برسد .

فرماندار مهریز همچنین از چند واحد تولید شیر و پرورش گاو شیری در مجتمع علی آباد و فتح آباد بازدید کرد که عمده مشکل این واحد های تولید مشکل تامین برق واحدها بود که مقرر شد با مشارکت خود واحدهای تولیدی و مساعدت مسوولان برق و حمایت استان این مشکل نیز مرتفع شود .

بازدید از مجتمع گلخانه ای بهشت در دهستان ارنان و باغ سیب در این منطقه از دیگر برنامه های فرماندار شهرستان مهریز بود.

مهریز 50 هزار نفری در 30 کیلومتری شهر یزد قرار دارد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار