رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در روزهای پایانی هفته خبر داد .
کد خبر: ۴۹۳۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 14 September 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ "علیرضا قدمی" با اعلام این خبر، افزود: به منظور افزايش ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه در ایام تعطیلات آخرهفته در محورهای مواصلاتی استان، محدودیت های ترافیکی در این محورهای از چهارشنبه 22 شهریورماه اعمال خواهد شد.
وی تصریح کرد: در این خصوص تردد موتور سيکلت از ساعت 12 ظهر چهارشنبه22شهریورماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 25 شهریورماه از محورهاي"کندوان- هراز، سوادکوه" و بالعکس ممنوع است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران،خاطر نشان کرد: تردد موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيک بلامانع خواهد بود.
سرهنگ قدمی همچنین به محدودیت ترافیکی در محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد کليه کاميون ها و کاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت12 تا ساعت 24 روز چهارشنبه 22 شهریورماه و از ساعت8 صبح تا ساعت 24 روزهاي پنج شنبه، جمعه و شنبه از محور هراز ممنوع است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، افزود: تردد کليه وسايل نقليه از ساعت15 تا ساعت 24 روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 17 تا ساعت24 همان روز با اعلام ماموران پليس راه در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت يک طرفه است.
سرهنگ قدمی تصریح کرد: در محور سوادکوه تردد کليه تريلرها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا ساعت 24 روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 2182934 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.





منبع : پایگاه خبری پلیس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار