فرمانده انتظامی استان همدان ‌گفت: ۶۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در همدان کشف شد.
کد خبر: ۴۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 18 June 2015
فرمانده انتظامی استان همدان ‌گفت: ۶۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در همدان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب اظهار داشت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر، روان‌سازی ترافیکی، برخورد با مظاهر علنی فساد، برپایی ایستگاه‌های عفاف و حجاب در تفرجگاه‌ها و تشدید گشت‌های امنیت اخلاقی و برخورد با افراد بحجاب از جمله‌ طرح‌هایی است که در ایام ماه مبارک رمضان با جدیت و توجه بیشتری اجرا می‌شود.

مهدیان‌نسب با اشاره به اهم فعالیت‌های انجام شده از ابتدای امسال تاکنون گفت: 21 باند مهم قاچاق مواد مخدر در استان همدان منهدم شده و 660 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که بیشترین آنها شامل مواد صنعتی شیشه و هروئین بوده است.

وی افزود: یک‌هزار و 594 نفر خرده فروش مواد مخدر و 2 هزار و 144 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر و معتادان متجاهر در استان همدان دستگیر شدند که 550 نفر از این معتادان به ماح‌های ترک اعتیاد ماده 15 و 16 معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه در 118 مرحله محورهای مواصلاتی کنترل شدند، عنوان کرد: امسال 2 هزار و 43 مورد عملیات در راستای مبارزه با مواد مخدر اجرا شده است.

وی اظهار داشت: امسال میزان تصادفات در حوزه پلیس راهور 44 درصد و پلیس راه سه درصد کاهش یافته است و در مجموع تعداد فوت شدگان ناشی از حوادث رانندگی درون شهری و برون شهری 23 درصد کاهش داشته است.

مهدیاننسب با بیان اینکه 13 هزار نفر در حوزه پلیس راه و راهور به مظنور ارتقای فرهنگ ترافیک و رعایت قوانین مورد آموزش قرار گرفتند، افزود: امسال 4 هزار و 200 دستگاه خودروی و 21 هزار و 500 دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم توقیف شدند.

وی ابراز کرد: میزان وقوع سرقت در استان همدان 23 درصد کاهش یافته است و از کل سرقت‌های واقع شده در امسال نیز 78 درصد آنه منجر به کشف شده است و همچنین 310 نفر سارق و هشت باند مهم سرقت نیز متلاشی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: امسال میزان کشفیات قاچاق کالای گمرکی 19 درصد افزایش یافته است که ارزش ریالی این کشفیات 24 میلیارد و 580 میلیون تومان بوده است که تحوسل گمرک استان شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار