سرپرست شهرداری تبریز:
سرپرست شهرداری تبریز گفت: با توجه به فرصت کوتاه آمادگی برای رویداد مهم تبریز ۲۰۱۸ باید سمت‌گیری اصلی این رویداد را به سمت اجرای برنامه‌های فاخر فرهنگی، ورزشی و اجتماعی سوق دهیم.
کد خبر: ۴۹۷۳۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 21 September 2017
به گزارش تابناک تبریز، محمدحسین اسحقی در جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر تبریز که با حضور نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار کرد: دولت در 15 سال گذشته به‌تدریج درآمدهای پایدار شهرداری‌ها را حذف کرده است و بزرگ‌ترین خواسته شهرداری‌ها از دولت و قانون‌گذار برگرداندن این درآمدها برای مدیریت شهری است.

اسحقی با تأکید بر اینکه تبریز باید مانند سایر کلانشهرها از درآمدهای دولتی و ملی بهره‌مند شود افزود: وضعیت درآمدی کلیه شهرداری‌ها بخصوص شهرداری‌های کلانشهرها با توجه به رکود موجود در کشور مشخص است و در این میان حتی برخی سازمان‌های دولتی هم به فکر درخواست کمک و هبه از شورا و شهرداری هستند.

وی با اشاره به سالروز بزرگداشت استاد شهریار و روز شعر و ادب فارسی در زادگاه این شاعر بزرگ گفت: باعث افسوس است که در روز ملی شعر و ادب و بزرگداشت شهریار در شهر ما یک برنامه مناسب و در شان او برگزار نکردیم. قطعاً اگر دستگاه‌های متولی می‌گفتند که ما توان نداریم برای شهریار برنامه اجرا کنیم شهرداری می‌توانست پا پیش گذاشته و برنامه مناسبی برای این رویداد مهم اجرا کند.

اسحقی در ادامه با اشاره به برخی اصطلاحات که با به کاربردن آنان در تبریز جلوی جذب بودجه‌های دولتی گرفته می‌شود گفت: اینکه بگوییم تبریز شهر بدون بیکار و یا بدون معتاد است تنها مانع جذب بودجه و اعتبارات دولتی به شهر و استان است و واقعیت‌های موجود با این حرف‌ها تفاوت دارد.

سرپرست شهرداری تبریز گفت: با توجه به فرصت کوتاه آمادگی برای رویداد مهم تبریز 2018 باید سمت‌گیری اصلی این رویداد را به سمت اجرای برنامه‌های فاخر فرهنگی، ورزشی و اجتماعی سوق دهیم.

وی تأکید کرد: حجب و حیای مردم تبریز و مناعت طبع آنان به دلیل عملکرد مثبت ما مدیران نیست و نباید هیچ‌ کس پز آن را بدهد بلکه شخصیت و منش خود مردم تبریز است که آنان را متمایز کرده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :