فرماندار قدس با اشاره به نزدیکی سال جدید و افزایش تقاضای خرید گفت: نظارت و بازرسی جدی بر بازار و قیمتها در این ایام تشدید می شود.
کد خبر: ۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵ 15 February 2015

به گزارش مهر، نورمحمد فردی در نشست ستاد تنظیم بازار قدس با اشاره به در پیش بودن سال جدید اظهار داشت: تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظائف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.

وی افزود: کمبود کالاهای اساسی و ارزاق عمومی می تواند بر نگرانی ها و دغدغه های مردم بیافزاید و تبعات منفی فراوانی در بین شهروندان ایجاد کند.

این مسئول بر تشدید فعالیت گشتهای مشترک در شهرستان تاکید کرد و گفت: در این زمینه انتظار می رود مسئولان نظارت و بازرسی دقیق و کامل بر واحدهای صنفی منطقه داشته باشند تا مردم با آرامش خاطر، کالاهای سالم و مقوی مصرف کنند.

فرماندار قدس خاطرنشان کرد: برخورد قاطع با قاچاقچیان در منطقه ضروری است و نیروی انتظامی و دیگر دستگاه های مربوطه باید در این گونه موارد برخورد جدی داشته باشند تا واحدهای صنفی و تولیدی در فضایی آرام به کار خود ادامه دهند، مسئولان در برابر مردم وظیفه دارند و باید قدر این فرصت ها را بدانند و تمام توان خود را صرف ارائه خدمت رسانی مطلوب و کسب رضایت مردم کنند.

فردی ادامه داد: به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی نظارت بر قیمت کالاها و خدمات در این شهرستان تشدید شده است، همچنین تدابیر لازم برای تامین میوه مورد نیاز مردم در ایام عید اندیشیده شده و مردم آسوده خاطر باشند که در این زمینه مشکلی وجود نخواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار