عضو کمیسیون آموزش گفت: فراکسیون امید سه گزینه را به رییس جمهوری برای وزارت علوم معرفی کرده است.
کد خبر: ۵۰۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶ 27 September 2017
به گزارش تابناک : «فاطمه سعیدی» عضو فراکسیون امید و کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی پیرامون جلسه وزیر اقتصاد و دارایی به همراه رییس بانک مرکزی با این فراکسیون گفت: در این جلسه پیرامون موسسات مالی مانند کاسپین و آرمان که این روزها برای بسیاری مشکلاتی را به وجود آورده، بحث و تبادل نظر شد. 

او ادامه داد: همچنین در این جلسه درباره لایحه اصلاح نظام بانکی از سوی وزیر اقتصاد و دارایی توضیحاتی ارایه شد. در این جلسه نمایندگان تاکید کردند، باتوجه به این‌که انتظارها از آقای کرباسیان بسیار زیاد است امیدواریم با اقدامات عملی مشکلات این موسسات هرچه سریعتر مرتفع شود.

عضو فراکسیون امید با اشاره بر اینکه "آقای سیف قول مساعدی دادند تا مشکل این موسسات حل و فصل شود" تصریح کرد: آقایان کرباسیان و سیف از همه تجمعات و مشکلات مردم باخبر بودند و قول پیگیری بیشتری دادند.

سعیدی متذکر شد: متاسفانه برخی از این سپرده‌گذاران، همه اموال‌شان را فروخته و سهام خریده و هم‌اکنون زندگی‌شان را از دست داده‌اند.

او ادامه داد: وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی در این جلسه توضیحاتی ارائه کردند که عمدتاً همان مسائل قبلی بود و در نهایت نمایندگان درخواست کردند تا به‌صورت جدی برای حل این مشکلات راهکاری اندیشیده‌ شود. در خاتمه قرار شد فراکسیون امید جلسه‌ای تنها در خصوص موسسه کاسپین با آقای سیف داشته باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به موضوع معرفی وزیرعلوم از سوی فراکسیون امید به رییس جمهوری گفت: اخیرا در خبرها درباره انتخاب یک زن به عنوان وزیر علوم شایعاتی منتشر شد هرچند ما تقاضا داریم انتخاب وزیر جزو اولویت‌های رییس‌جمهوری باشد.

او ادامه داد: جای تقدیر دارد که آقای روحانی با وسواس بیشتری سعی می‌کنند برای وزارت علوم تصمیم بگیرند. در خصوص جنسیت وزیر مربوطه من به شخصه از کسانی بودم که مطالبه وزیر زن را داشتم اما در این مورد تخصص و تجربه اهمیت بیشتری دارد و تنها جنسیت حرف اول را نمی‌زند. 

سعیدی گفت: من به عنوان یک نماینده زن عضو کمیسیون آموزش اعتقاد دارم که اولین نکته در انتخاب وزیرعلوم، قطع به یقین کارآمدی است. 

او در خاتمه گفت: تاکنون فراکسیون امید سه گزینه را به آقای روحانی برای وزارت علوم معرفی کرده است.






منبع : برنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار