تابناک: خبری که دیروز به قوت در شبکه های اجتماعی دست به دست شد اما در نهایت مسئول روابط عمومی فرمانداری اصفهان در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها این خبر را تکذیب کرد.
کد خبر: ۵۰۰۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ 20 June 2015
به گزارش تابناک اصفهان، با روی کار آمدن زرگرپور به عنوان استاندار اصفهان، جناح چپ اصفهان یا اصلاح طلبان خواستار تغییر فرمانداران دوران احمدی نژاد از سوی وی بودند.

اما زرگرپور با صدور حکمی، فضل الله کفیل را به عنوان فرماندار اصفهان در سمت خود ابقا کرد.

با این اقدام زرگرپور، انتقاد اصلاح طلبان از وی فزونی گرفت به گونه ای که عده ای از قول زرگرپور گفته بودند، استاندار قول داده کفیل را یک سال دیگر برکنار کند.

یک سال به یک سال و نیم رسید اما خبری از برکناری کفیل نبود.


اکنون با نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس، برخی از محافل سیاسی خبر از استعفای کفیل به منظور کاندیدا شدن وی از حوزه انتخابیه شهرضا می دهند.

خبری که دیروز به قوت در شبکه های اجتماعی دست به دست شد اما در نهایت مسئول روابط عمومی فرمانداری اصفهان در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها این خبر را تکذیب کرد و گفت: فرماندار اصفهان
همچنان بر سر سمت خود باقی است و حتی امروز هم برای راه‌اندازی نماز جمعه شمال شهر، برنامه‌ای در این منطقه داشت.

رفتن کفیل از فرمانداری اصفهان به عنوان یک احتمال زمانی قوت گرفت که استاندار اصفهان طی هفته اخیر معاون سیاسی امنیتی خود را نیز تغییر داد و مهره های سیاسی استان برای جریان انتخابات به بدنه دولت نزدیک تر شدند.

حال درخواست جدی برخی جناح های سیاسی از استاندار اصفهان برکناری کفیل پیش از انتخابات مجلس است چراکه آنها اعتقاد دارند در صورت ابقای فرمانداری از دوران احمدی نژاد، بسیاری از کاندیداها در همان وهله نخست رد صلاحست خواهند شد و کاندیداهایی یک دست وارد گود رقابت انتخاباتی خواهند شد.

حال باید دید با فشارهایی که بر استاندار اصفهان برای تغییر فرماندار اصفهان وجود دارد و از یک سو کفیل در موعد قانونی خود برای حضور در انتخابات مجلس استعفا نداده است، آیا خواسته اصلاح طلبان اصفهان برای رفتن یک فرماندار دوران احمدی نژاد در روزهای آتی محقق خواهد شد یا نه؟.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار