رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اسدآباد گفت: عملیات اجرایی این پروژه از سال ٩۴ آغاز شده است، میزان اعتبار مصوب شده برای این پروژه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است که برای ادامه عملیات اجرایی و تکمیل پروژه به اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان نیاز است.
کد خبر: ۵۰۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 28 September 2017
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد از اجرای بیش از ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی توسط کتابخانه‌های این شهرستان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ مهدی مرادیان تمجید، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد اظهار کرد: این شهرستان دارای ۶ باب کتابخانه با سه هزار و ۲۵۰ عضو فعال و ۴۷ هزار و ۸۰۰ نسخه کتاب است که هزار و ۲۰۳ عضو این کتابخانه‌ها را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند.

وی اشاره‌ای به کتابخانه ۴ طبقه استاندارد این شهرستان داشت و افزود: کلنگ پروژه کتابخانه استاندارد اسدآباد در پارک شهید باهنر این شهرستان به عنوان نخستین کتابخانه استاندارد استان همدان و غرب کشور در سال ٩٠ زده شد.

مرادیان با اشاره به اینکه مجری این پروژه اداره مسکن و شهرسازی شهرستان اسدآباد است، اضافه کرد: کتابخانه استاندارد اسدآباد با زیربنای دو هزار و ۳۵۰ مترمربع در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع براساس استانداردهای بین‌المللی احداث خواهد شد که در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی ١٠ درصدی بوده و به مراحل اصلی ساخت و ساز نرسیده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اسدآباد گفت: عملیات اجرایی این پروژه از سال  ٩۴ آغاز شده است، میزان اعتبار مصوب شده برای این پروژه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است که برای ادامه عملیات اجرایی و تکمیل پروژه به اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان نیاز است.

برگزاری ۶ نشست تخصصی کتابخوان با موضوع دفاع مقدس

وی با بیان اینکه توسعه کتابخانه شهید رجایی این شهرستان نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار این اداره قرار دارد ابراز کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس این مجموعه اقدام به برگزاری بیش از ۲۰ عنوان برنامه مختلف فرهنگی آمیخته با عطر محرم کرده است که از این میان می‌توان به برگزاری ۶ نشست تخصصی کتابخوان با موضوع دفاع مقدس اشاره کرد.

مرادیان ادامه داد: مسابقه انشاء نویسی، قصه گویی کتاب و نقاشی با موضوعات دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع دفاع مقدس، گلباران مزار شهدا و دیدار با جانبازان و رزمندگان عضو کتابخانه از دیگر برنامه‌های این ایام است.

این مقام مسئول با اشاره به عضویت رایگان در کلیه کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در روز چهارشنبه ۵ مهرماه افزود: ۶ مهر ماه نیز برگزاری جلسه نقد کتاب «شیلان» نوشته فاطمه حاجی بنده با موضوع دفاع مقدس در محل کتابخانه عمومی شهید رجایی اسدآباد با همکاری معاونت فرهنگی سپاه برگزار می‌شود. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار