طراحی نرم افزار « شهرکهای صنعتی خوزستان» توسط کارشناسان واحد فناوری و اطلاعات شرکت شهرکهای صنعتی استان
کد خبر: ۵۰۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 02 October 2017

به گزارش تابناک خوزستان، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از طراحی و اجرای نرم افزار مبتنی بر سیستم عامل اندروید « شهرکهای صنعتی خوزستان» توسط کارشناسان واحد فناوری و اطلاعات شرکت شهرکهای صنعتی استان خبر داد.

 " اخلاق محمدیان " ضمن اشاره به قابلیت های این نرم افزار اظهار کرد: در نسخه اولیه، اطلاعات عمومی شهرکها و نواحی استان شامل موقعیت مکانی، راه های ارتباطی و همچنین محاسبه نرخ زمین در شهرک مورد نظر کاربران وجود دارد.

محمدیان ادامه داد: از دیگر قابلیت های این نرم افزارمی توان به  راهنمای متقاضیان، معرفی استان خوزستان، ارائه اطلاعات در خصوص چگونگی ارتباط برقرار نمودن با شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان و اخبار این شرکت اشاره نمود.  

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از بارگذاری این نرم افزار در اپلیکیشن های « بازار » و « مایکت» خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر نرم افزار « شهرکهای صنعتی خوزستان » از طریق پرتال رسمی شرکت شهرکهای صنعتی استان  قابل دسترسی است و به زودی پس از طی مراحل لازم در اپلیکیشن های بازار و مایکت نیز قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: نسخه فعلی مبتنی بر سیستم عامل اندروید می باشد و در به روز رسانی های آتی علاوه بر پشتیبانی از سیستم عامل IOS اطلاعاتی مانند امکانات زیرساختی شهرکها و نواحی صنعتی استان، تعداد واحدهای فعال، بیشترین زمینه فعالیت واحدهای صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی مختلف استان نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

محمدیان تأکید کرد: عملیات طراحی و اجرای این نرم افزار از ابتدا تا انتها توسط کارشناسان واحد فناوری و اطلاعات شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان و با هدف تسریع و تسهیل روند اطلاع رسانی و جذب سرمایه گذار صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار