رئیس پلیس راهور ایلام گفت: خطر جدی در کمین رفت و آمد دانش‌آموزان با سرویس مدارس غیر مجاز است و لازم است والدین و مسئولان آموزش‌وپرورش با دقت بیشتری فعالیت کنند.
کد خبر: ۵۰۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 03 October 2017

  به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محسن ناصری اظهار کرد: سرویس مدارس و امنیت عبور و مرور دانش آموزان در سطح شهر و بیرون از شهر مسئله جدیدی نیست و هر ساله این موضوع گوشزد می‌شود اما متاسفانه برخی راحت از این مسئله می‌گذرند.

وی افزود: از والدین درخواست داریم حتما سرویس مدرسه فرزند خود را به آموزش و پرورش و پلیس معرفی کنند تا با انجام اقدمات لازم سرویس تحت کنترل و نظارت قرار بگیرد تا فرزند آنها سالم به سر کلاس درس برسد.

ناصری با تاکید بر اینکه هرگونه کوتاهی در زمینه سرویس و رفت و آمد دانش‌آموزان موجب بروز حادثه ناگوار می‌شود، تصریح کرد: نحوه انتخاب سرویس‌های مدارس، نصب علائم راهنمایی و رانندگی در جلوی مدارس و بر روی خودروی سرویس  و اطمینان از راننده و خودروی سرویس مدارس می‌تواند تا حدود بسیار زیادی از حوادث ناگوار جلوگیری کند. .

رئیس پلیس راهور استان ایلام، با اشاره به اینکه اضافه سوار کردن دانش‌آموز به هر بهانه‌ای ممنوع بوده و پلیس با این مهم برخورد قاطع می‌کند، افزود: آموزش و پرورش همکاری بیشتری پلیس در این زمینه داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار