کد خبر: ۵۰۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 04 October 2017

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما به نقل از آران مغان، ظهر امروز (سه شنبه) بر اثر واژگوني یک دستگاه کامیونت در 20 كيلومتري پايگاه جاده اي هلال احمر روستاي قره آغاج در محور پارس آباد-اردبيل یک نفر كشته و یک نفر دیگر نیز مصدوم شد.

اين كاميونت كه حامل فرآورده هاي دارويي بود گفته مي شود به علت لغزندگی سطح جاده و عدم كنترل راننده منجر به اين حادثه مرگبار شده است.

طي سالهاي گذشته، تصادف، واژگوني و سقوط در آب منجر به کشته شدن صدها تن در حوادث اينچنيني در جاده پارس آباد - اردبيل شده و بسیاری از خانواده ها را داغ دار کرده است و این مسئله را به اثبات می رساند که اين جاده كه مردم منطقه از آن بعنوان جاده مرگ ياد مي كنند نیاز به یک حرکت انقلابی از سوی مسئولان استانی و كشوري دارند تا دیگر شاهد ریخته شدن خونی در کف جاده نباشند.

آنچه مشهود است عمده راه های بین شهری پارس آباد طی چندسال گذشته هیچ تغییری از نظر عرض و گسترش به خود ندیده و این مهم نشان می دهد که مسئولان یا هیچ توجهی به این حوزه ندارند و یا مسئولان استانی نخواستند که توجهی به راه های اين منطقه داشته باشند.

تعداد کشته ها و سوانح منجر به فوت در راه های پارس آباد طی چند سال گذشته به واقع نشان می دهد هنوز مسئولین در این شهر تا کنون نتوانسته اند تصویری دقیقی از وضعیت اسف بار این جاده ها را در میان دولت مردان کشوری و استانی ترسیم کند.

با نگاهی به آمار تصادفات جاده ای می توان به وضعیت جاده های پارس آباد پی برد و بی گمان مسئولان شهرستانی به تنهایی قادر به حل تمامی مشکلات موجود نخواهند بود و این مدیران استانی و همچنین کشوری هستند که می تواند با تصویب قوانین و لوایحی به داد مردم این منطقه از کشور عزیزمان ایران برسند.

 

///

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار