با مشارکت شرکت Orthogen آلمان صورت می گیرد؛
نصر: رئیس هیات مدیره شرکت دارویی «اطلس اروپا ارس» از آغاز توزیع رسمی محصولات این شرکت برای اولین بار در ایران از تبریز خبر داد.
کد خبر: ۵۰۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ 09 October 2017
"هوشنگ ابراهیمی" با اعلام این خبر گفت: ما با مشارکت شرکت ارتوگن Orthogen بزرگترین کمپانی داروسازی آلمان، دومین مرکز تولید داروی درمان آرتروز در جهان را در آذربایجان شرقی بنا می کنیم.

وی افزود: در گام اول برای ارزیابی بازار خاورمیانه این دارو وارد کشور شده و در کلینیک "فیزیگو" با استفاده از زبده ترین متخصصان ارتوپدی کشور در تبریز برای درمان بیماران مبتلا به آرتروز مورد استفاده قرار می گیرد.

ابراهیمی به جزئیات این دارو و اثربخشی فوری آن اشاره کرد و گفت: پزشک این دارو را از خون بیمار تهیه می کند و به همین سبب عوارض جانبی آن صفر است و اثر بخشی فوری دارد.

وی گفت: متخصصانی از سراسر کشور جهت استفاده از داروی «آرتوکین» برای درمان بیماران مبتلا به آرتروز در تبریز دوره دیده اند و بزودی این دارو در دسترس همه مردم ایران قرار می گیرد.

رئیس هیات مدیره شرکت دارویی «اطلس اروپا ارس» از رونمایی رسمی این دارو با حضور مقامات کشوری، استانی و نیز حضور متخصصانی از کشورهای آلمان، ایتالیا و ترکیه در طی هفته جاری در تبریز خبر داد و گفت: کلینیک «فیزیگو» واقع در خیابان گلباد تبریز طی هفته جاری به صورت رسمی با تزریق اولین داروی آرتوکین برای درمان بیماران مبتلا به آرتروز مورد بهره برداری قرار می گیرد.

ابراهیمی به اخذ موافقت اصولی وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران برای تولید این دارو در استان اشاره کرد و گفت: این دارو قبلا نیز استانداردهای بین المللی اتحادیه اروپایی و امریکا را اخذ کرده است.

رئیس هیات مدیره این شرکت ایرانی – آلمانی افزود: ما نه تنها این نوع داروی خاص، بلکه به تدریج دیگر داروهای مهم را در این مجموعه تولید و به بازار 400 میلیونی ایران و کشورهای همجوار ارائه خواهیم کرد.

ابراهیمی در پایان از تفاهم نامه این شرکت با دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای انجام پروژه های تحقیقاتی خبر داد و اضافه کرد: با دانشگاه علوم پزشکی تبریز تفاهمات خیلی خوبی داشتیم تا در زمینه دارویی پروژه های مشترکی اجرا کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :