رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند از آغاز طرح تشدید نظارت اصناف ویژه ماه رمضان خبر داد و گفت که این طرح برای کنترل هرچه بیشتر قیمت ها و نظارت بر بازار تا پایان تیرماه سال جاری در این شهرستان ادامه دارد.
کد خبر: ۵۰۶۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 21 June 2015
موسی احمدی افزود: در راستای پیشگیری از تخلفات احتمالی در بازارمحصولات غذایی درماه مبارک رمضان، کیفیت محصولات در سطح واحدهای تولیدی، توزیعی و همچنین فروش های فوق العاده اصناف همچون سالهای گذشته طرح تشدید نظارت بر بازار از 25 خرداد تا سی ام تیر ماه اجرا می شود.

وی گفت: در اجرای این طرح چهار تیم ویژه با حضور نمایندگانی از نهادهایی چون نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف، اتحادیه های مربوطه کار بازرسی از واحدهای صنفی را در دو نوبت صبح و عصر و به صورت شبانه روزی با تماس تلفنی انجام می دهند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند با بیان اینکه طبق هماهنگی صورت گرفته درطول ایام ماه مبارک رمضان تمامی کالاهای پرمصرف نظیر شیر، پنیر، قند و شکر، گوشت، مرغ و غیره تامین شده خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسه شورا نرخ کالای واحد های صنفی اعلام شده و از امروز نیز زولبیا و بامیه به مبلغ 95 هزارریال به فروش می رسد.

احمدی گفت: با توجه به دستورالعمل ابلاغی در خصوص افزایش کیفیت نان، حدود 15 نانوایی شهرستان آزادپز شدند تا خدمات مطلوب و مورد نیاز شهروندان را تامین کنند که از اتحادیه نانوایان خواسته شده تا با نصب بنر، شهروندان را از آزاد پز و یا دولتی بودن آگاه کنند. 

وی تأکید کرد: هیچ گونه افزایش قیمت در کالاهای اساسی صورت نگرفته و درصورت مشاهده تخلف با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار