اگر CAS دلايل طارمي و باشگاه را بپذيرد شايد پرسپوليس صاحب اين شانس شود که از محروميت از دو پنجره نقل و انتقالاتي فرار کند.
کد خبر: ۵۱۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵ 22 October 2017

به گزارش تابناک : تلاش وکلاي مهدي طارمي و باشگاه پرسپوليس براي تعديل يا رفع محروميت باشگاه و اين بازيکن ادامه دارد؛ اما روند پيگيري پرونده به گونه اي است که به نظر مي رسد محروميت چهار ماهه طارمي پابرجاست اما ممکن است غرامت 789 هزار يورويي و محروميت باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالاتي مرتفع شود که اين مي تواند خبر خوب و مهمي براي پرسپوليس باشد.

مهدي طارمي طي روزهاي اخير از طريق وکلاي خارجي اش به CAS دادگاه داوري ورزش اعتراض خود را به حکم صادر شده عليه خودش و باشگاه فرستاده است. اين اعتراض در اين رابطه است که دستور لغو موقت محروميت طارمي تا رسيدگي نهايي به اين پرونده گرفته شده و اين بازيکن فعلاً محروم نباشد و بتواند بازي کند. طارمي از طرف ديگر اعتراضي هم به اصل رأي و غرامت 789هزاريورويي داشته است.

اما از باشگاه پرسپوليس هم خبر مي رسد که اين باشگاه نيز به CAS اعتراض کرده است که طارمي ابتدا با پرسپوليس قرارداد بسته و سپس به ترکيه رفته است. خبر ديگري که در اين رابطه وجود دارد اين است که طارمي هم اين موضوع را تلويحاً تأييد کرده که ابتدا با پرسپوليس قرارداد بسته است اما بعد از اين اتفاق حالا سئوال تازه اي براي CAS به وجود آمده است که چرا طارمي که با پرسپوليس قرارداد داشته با ريزه اسپور قرارداد بسته است و اين خودش تخلف محسوب مي شود. درواقع حتي اگر CAS دلايل باشگاه پرسپوليس و طارمي را قبول کند محروميت چهارماهه او به دليل اين تخلف پابرجا خواهد بود. در واقع محروميت چهارماهه که از سوي فيفا براي طارمي اعلام شده است به دليل تخلفي است که او انجام داده و ضمن داشتن قرارداد با باشگاه ديگري قرارداد بسته است حالا چه ابتدا با پرسپوليس قرارداد بسته باشد و چه با ريزه اسپور او چهارماه محروم خواهد شد اما آنچه در اين اعتراض تغيير خواهد کرد حکم محروميت باشگاه و البته غرامت 789هزاريورويي است.

اگر دادگاه عالي ورزش اعتراض وکلاي پرسپوليس و طارمي را بپذيرد آن وقت جاي پرسپوليس و ريزه اسپور عوض خواهد شد و طارمي بايد غرامت 789 هزار يورويي را به پرسپوليس بپردازد و البته چون براي اين تيم بازي کرده است ناخودآگاه پرداخت اين غرامت منتفي است. از طرف ديگر دفاع خوب وکلاي باشگاه پرسپوليس مي تواند محروميت نقل و انتقالاتي پرسپوليس را منتفي کند که اين مي تواند اتفاق مهمي براي اين تيم باشد.






منبع : روزنامه نصف جهان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار