استاندار کرمانشاه گفت:عبور زوار اربعین فرصتی برای توسعه استان های کرمانشاه و دیالی است وتلاش می کنیم عبور زوار پس از ایام اربعین همچنان تداوم یابد.
کد خبر: ۵۱۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ 23 October 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ؛ مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست مشترک با مثنی التمیمی استاندار دیالی و هیئت اداری، امنیتی و انتظامی همراه پیرامون همایش بزرگ اربعین حسینی اظهار داشت:  راهپیمایی ایام اربعین بزرگترین همایش جهان اسلام است که هر ساله با شکوه تمام برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: شرایط و استقرار جدیدی که در مرز خسروی و دیالی پیش آمده است مایه خرسندی است و این شرایط تازه می تواند بستری  برای معرفی هر چه بیشتر پتانسیل های دو استان باشد.

 استاندار کرمانشاه تصریح کرد:جای خوشحالی بسیار دارد که شرایطی فراهم شده تا امسال میزبان زوار عبداله الحسین (ع) در ایام اربعین باشیم،و بی گمان عبور زوار اربعین از مرز خسروی و استان دیالی فرصتی بسیار مناسب برای توسعه و پیشرفت دو استان خواهد بود.

بازوند اظهار داشت: موضوع تأمین امنیت زائرین اربعین از مرز منظریه تا بغداد بسیار مهم است و باید اوضاع را به گونه ای مدیریت شود که زوار بدون هیچگونه نگرانی به عتبات عالیات بروند. 

وی ابراز داشت: بسیار مایل هستیم که پس از ایام اربعین نیز همچنان عبور زوار به عتبات عالیات برقرار بماند زیرا این فرصتی برای توسعه هر دو استان است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار