رئيس پليس آگاهي استان كرمانشاه از كشف محموله 130 هزار نخی سيگار قاچاق به ارزش 170 ميليون ريال و توقيف يك دستگاه خودرو خبر داد.
کد خبر: ۵۱۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ 23 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازپايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدرضا اميري" در تشريح اين خبر گفت: در پي اخبار به دست آمده از منابع و مخبرين مبني بر اينکه عده اي از قاچاقچيان یک محموله سیگار خارجی را از کشور عراق خریداری کرده و قصد انتقال آن به استان های مرکزی کشور را دارند، موضوع در دستور کار كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز  پليس آگاهي قرار گرفت. 

وي افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و مشخص شدن مسير تردد خودرو حامل کالای قاچاق، تيم عملياتي این پلیس تخصصی به مسیر مورد نظر اعزام و یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ که محموله سیگار قاچاق را در خود جای داده بود، توقیف کرد. 

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه با بیان اینکه یک متهم در این رابطه دستگیر شده است، اظهارداشت: پس از بازرسی از خودرو مذکور 130 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 170 میلیون کشف و ضبط شد. 

پسرهنگ امیری افزود: متهم دستگیر شده به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و کالای مکشوفه به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تحویل داده شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار