فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح و ناجا؛
فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح و ناجا در پایانه مرزی مهران با اشاره به عبور پرحجم و روان زائران از مرز ها گفت: از ابتدای سفر زائران تا روز گذشته ۵۵۰ هزار نفر از ۳ مرز مهران، شلمچه و چزابه تردد کرده‌اند.
کد خبر: ۵۱۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ 31 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  مستقر در مرز مهران،سردار محسن فتحی زاده  اظهار کرد: هم اکنون تردد زائران در مرز مهران شلمچه و چزابه پرحجم و در عین حال روان است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امروز جمعیت زیادی به مرزها و به ویژه مرز مهران مراجعه کرده‌اند گفت: تنها در روز گذشته ۱۲۵ هزار زائر از مرزهای زمینی خارج شده‌اند.

فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح و ناجا در ادامه با تاکید بر ممانعت جدی از تردد زائران بدون ویزا و گذرنامه از مرز گفت: در روزها و هفته‌های قبل بارها از طریق رسانه‌ها تاکید شده است که زائران برای حضور در این سفر معنوی مدارک لازم را اخذ نمایند ولی متاسفانه در چند روز گذشته تعدادی در پایانه مرزی مهران به علت نداشتن مدارک عودت داده شد.

وی تصریح کرد: به هیچ وجه گذرنامه و ویزا در شهرهای مرزی صادر نخواهد شد و لازم است زائران قبل از حضور در مرز مدارک لازم را تهیه نمایند.

سردار فتحی زاده در ادامه از زائران خواست در این سفر و هنگام رانندگی قوانین را رعایت و خودروهای خود را نیز در پارکینگ ها پارک نمایند.

وی در ادامه با اشاره به احتمال بارندگی در روزهای آتی از زائران خواست ضمن رعایت قوانین خودروهای خود را در پارکینگ هایی که احتمال گل و لای شدن دارند پارک ننمایند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار