فرمانده مرزبانی ایلام به زائران توصیه کرد نداشتن مدارک عواقب خوبی در دو سوی مرز برای آنها ندارد.
کد خبر: ۵۱۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 01 November 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  سرهنگ یحیی الهی امروز در جمع خبرنگاران به زائران اربعین توصیه کرد به خادمانشان اطمینان کنند و با مدارک قانونی به مرز مراجعه نمایند چون تحمل رنج سفرشان تشدید می شود و نداشتن مدارک قانونی گذر از مرز در دو سوی مرز عواقب خوبی برایشان ندارد.

 فرمانده مرزبانی ایلام ادامه داد: الحمدالله با پوشش خوب و لحظه ای رسانه ها بخصوص صدا و سیما شاهدیم ، تردد ها در مرز مهران روان، با سهولت و نظم دهی خاص چه در داخل خاک کشور و چه در آنسوی مرزها در حال انجام است.

سرهنگ الهی با بیان اینکه هیچ گونه مورد امنیتی در دوسوی مرزهایمان نداریم افزود: بر اساس برآورد ما پیک جمعیت مترددین زیارت اربعین از فردا آغاز و در روزهای آینده به اوج خود می رسد با رعایت نکات و توصیه های خادمانشان در نیروی انتظامی و مرزبانی، تردد ها همچنان روان و آسان ادامه خواهد یافت.

وی تاکید کرد: برای چندمین بار توصیه می کنیم حتما زائران عزیزی که رنج سفر این زیارت را بر خود تحمیل می کنند و به عشق آقا ابا عبدالله (ع) به شهرهای مرزی می آیند حتماً با گذرنامه و ویزا باشند، با تدابیر و کنترل های که در دو سوی مرز انجام خواهد گرفت حتما از ترددشان جلوگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: نداشتن مدارک و دستگیری آنها در دوسوی مرز عواقب خوبی برایشان ندارد، در داخل کشور منجر به ممنوع الخروج شدن آنها و در آنسوی مرز به حبس های طولانی منتج خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار