جانشین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در مصاحبه با رادیو اربعین ضمن تاکید بر همکاری زائران با پلیس گفت:نتیجه تعامل و همکاری مردم با پلیس، افزایش احساس امنیت و آرامش خواهد بود.
کد خبر: ۵۱۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰ 04 November 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت‌الاسلام و المسلمین "عسگر نجفی" در بیان اقدامات پلیس اظهار داشت:پلیس با تشدید اقدامات کنترلی در ورودی های استان ایلام و پایانه مرزی مهران از تردد افراد فاقد گذرنامه و روادید قانونی جلوگیری می کند.
 
وی ادامه داد:با توجه به حجم بالای خودروهای شخصی در مسیرهای ورودی شهرستان مهران و همچنین تکمیل شدن ظرفیت های داخل شهر از آوردن وسایل نقلیه شخصی خودداری کرده و از ناوگان حمل و نقل عمومی برای این سفر معنوی استفاده کنند .
 
جانشین معاونت اجتماعی ناجا یاد آور شد: زائران نیز در صورت آوردن خودروهای شخصی حتما" از پارکینگ های رسمی و مورد اطمینان استفاده و نسبت به رعایت اصول ایمنی خودروها توجه داشته باشند.
 
وی خطاب به زائران اربعین حسینی (ع) تاکید کرد:با مدیریت سفر و پرهیز از شتاب زدگی و عجله، پلیس را در ارائه خدمات مطلوب یاری کنند.  
 
حجت الاسلام "نجفی" در پایان گفت: از زائران عزیز می خواهیم که بدون گذرنامه و روادید به مرز مراجعه نکنند و در مسیر به توصیه ها و هشدارهای پلیسی توجه کنند. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار